x-micro router

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronkeijsers

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2004
heeft iemand ervaring met een x-micro wlan 11b broadband router voor kabel @home verbinding
alles geprobeerd lukt niet kan mij iemand helpen met de instellingen

En je hebt in de router wel het cc of cp nummer gezet wat jij van @home hebt gekregen.

Dat moet dus wel (kunnen) Anders krijg je geen verbinding. Zou nog maar even de handleiding goed doorlezen of misschien update op de site van de fabrikant?

ik heb alles al probeerd geflasht nieuwe firmware
maar ik kan met geen instelling de computernaam in stellen aleen bij dhcp heb ik auto dns geselecteer

zolang jij de naam die je van @home hebt gekregen niet in je router krijgt zul je geen verbinding krijgen

ik had eerst een 3com21 modem dus ik heb een andere geplaats een motorola want het schijnt dat 3com21 modems problemen geeft met routers dus dat was ook niet het geval

Heb jij even een website adres van die router.

En hoe kom jij aan dat motorola modem?????
Toch wel van @home gekregen hoop ik.
En toch ook wel door @home laten activeren.

ja dat klopt ik heb de helpdesk gebeld die hebben mij doorverbonden met de td ( alle nrs van het modem moeten doorgeven) het modem was van home
het was van mijn broer maar die had het niet meer nodig (adsl) die had het gekocht van home

Hoi,
Ik heb net de handleiding van jou router zitten doorlezen op het internet.
Ik denk dat jou router dus niet geschikt is voor @home.
Je kunt namelijk nergens jou cc of cp nummer instellen.
Ik zou deze router terug doen naar de leverancier en hem vertellen dat deze router niet geschikt is.

Suc6.

Gelukkig dat het werkt.
Zet je de vraag even op opgelost.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan