Ik krijg m'n draadloos netwerkkaartje niet geïnstalleerd. Wie helpt ? Geheel volgens het boekje heb ik eerst de software (vers gedownload van X-Micro) geïnstalleerd, de PC uitgezet, het kaartje gemonteerd, en de PC weer aangezet. Ik krijg dan - zoals te verwachten - de melding 'nieuwe hardware gevonden' met de vraag of ik de bijbehorende software wil installeren. Dat wil ik dus wel, en ik laat de boel automatisch verlopen. Als dat gebeurd is mag ik kiezen voor 'voltooien' en daarna loopt de boel vast. Ik mag nog een paar schoksgewijze bewegingen met de muis maken, en vervolgens kan ik alleen nog maar de stekker uit de muur trekken en opnieuw beginnen. M'n netwerkkaartje heeft ruzie met een ander apparaat of zo, en die twee willen niet samenwerken. Ik heb al een poosje met een interessant gezicht in het bios zitten gluren, maar daar kan ik geen verstandige dingen mee doen. Iemand ?
Ik heb de kaart op een andere PC gezet en daar werkt-ie wel. De kaart is dus OK. Ik heb Windows XP SP2 met alle updates. In veilige modus werkt alles goed voor zover dat mogelijk is. Als ik de WLAN verwijder loopt ook alles als een trein. Ik ben nou een dag of drie bezig met dat #$%&#$ ding en ik begin er vlekken van te krijgen ........ Het zou toch moeten werken ?
Ik heb de kaart op een andere PC gezet en daar werkt-ie wel. De kaart is dus OK. Ik heb Windows XP SP2 met alle updates. In veilige modus werkt alles goed voor zover dat mogelijk is. Als ik de WLAN verwijder loopt ook alles als een trein. Ik ben nou een dag of drie bezig met dat #$%&#$ ding en ik begin er vlekken van te krijgen ........ Het zou toch moeten werken ?