globe
Verenigingslid
- Lid geworden
- 18 mrt 2001
- Berichten
- 3.616
Ik heb een tiental excel sheets waarin kolommen met info staan.
Deze heb ik samengevoegd tot 1 sheet met zo.n 50 tabbladen (zie attachment, simpele versie), ik kan evt van ieder werkblad een tabel maken.
Nu heb ik een 'masterfile' waarin data van producten moet toevoegen. Een simpele file met alleen artikelnummers.
Deze data komt uit de bovengenoemde sheet halen (zie zeer beknopt voorbeeld als attachment).
mijn vraagstuk:
Hoe kan ik vertikaalzoeken door een gehele werkmap op kolomnaam?
Van mijn te vullen sheet weet ik namelijk niet welk artikel op welke sheet staat en ook niet in welke kolom de te zoeken waarde staat.
De headers zijn allemaal gelijk in mijn datasheet, die heb ik reeds hernoemd.
Ik gebruik Office 365.
Deze heb ik samengevoegd tot 1 sheet met zo.n 50 tabbladen (zie attachment, simpele versie), ik kan evt van ieder werkblad een tabel maken.
Nu heb ik een 'masterfile' waarin data van producten moet toevoegen. Een simpele file met alleen artikelnummers.
Deze data komt uit de bovengenoemde sheet halen (zie zeer beknopt voorbeeld als attachment).
mijn vraagstuk:
Hoe kan ik vertikaalzoeken door een gehele werkmap op kolomnaam?
Van mijn te vullen sheet weet ik namelijk niet welk artikel op welke sheet staat en ook niet in welke kolom de te zoeken waarde staat.
De headers zijn allemaal gelijk in mijn datasheet, die heb ik reeds hernoemd.
Ik gebruik Office 365.
Bijlagen
Laatst bewerkt: