Hallo ik werk op een school en wil in een werkblad de admin laten werken met leefgroepen en klassen waar jongens inzitten, jongens van leefgroep zitten niet allemaal in de zelfde klas, dus ik wil uit de groepen namen in klassen laten zetten dus daar zitten jongens uit verschillende groepen, ik heb de basis werkbaar maar x.zoeken vind er maar 1 is er een mogelijkheid om uit de leefgroep jongens van de zelfde klas bij elkaar zetten, zoals het voorbeeld zou het moeten werken maar dan voor meer personen, admin mag alleen in het linkse stuk werken , rest moet aut.gaan worden, klassen worden op andere bladen gezet dat is het probleem niet, hoop dat het een beetje duidelijk is. Misschien is er een heel andere oplossing.
Dus in de eerste kolom staan bij groep de Nes 3 namen die in klas Cbasis zitten. nu doet x.zoeken maar 1 naam keurig in klas Cbasis hoe krijg het zo dat hij alle namen uit de groep in de juiste klassen dit is maar een oefenmodel, ook moet het zo zijn dat ik de namen in kolom bcd kan aanpassen en dat het aut. wordt doorgevoerd in de klas
Dus in de eerste kolom staan bij groep de Nes 3 namen die in klas Cbasis zitten. nu doet x.zoeken maar 1 naam keurig in klas Cbasis hoe krijg het zo dat hij alle namen uit de groep in de juiste klassen dit is maar een oefenmodel, ook moet het zo zijn dat ik de namen in kolom bcd kan aanpassen en dat het aut. wordt doorgevoerd in de klas
Bijlagen
Laatst bewerkt: