X1300 aansluiten op TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ewergreen

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2008
Ik heb mezelf al suf gezocht op internet en in mijn handleidingen, maar het blijft voor mij onmogelijk om mijn TV te koppelen aan mijn computer.

Ik heb een Radeon X1300 grafische kaart mét tv-out. Hierop sluit ik een S-video kabel rechstreeks aan. De uitgang van deze S-video is een (gele) Tulp, welke ik rechstreeks in mijn TV kan inpluggen. De TV is een JVC (model: AV21BT7EPS).

Alles al geprobeerd, zonder resultaat! Als iemand hier een oplossing voor zou weten, ik zou u eeuwig dankbaar zijn.:shocked:

Ik wegens budgettaire redenen maar een 800 * 600 monitor en het zou véél aangenamer zijn af en toe film te kunnen kijken op mijn tv!

Try it Now :D

hallo,
ik kan misschien helpen, Zelf heb ik het vrij makkenlijk aan de praat gekregen (kabel erin werkte) maar dit kan een handige tip zijn: Start eens op ZONDER beeldscherm ALLEEN MET TV, en zorg dan dat de tv wel op de goede zender staat! dan kiest ie outomatisch je Composite (gele tulp).
Anders de tool TVTool is ook goed!

Ik heb even mijn monitor uitgeschakeld en geprobeerd op te starten met enkel de TV, maar zonder succes. Overigens weet ik niet wat de juiste zender is, maar ik heb ze alle 36 al 1000 keer afgelopen, incl. RGB, AV1, AV2 & AV3.

TVtool werkt overigens enkel bij NVIDIA kaarten.

Alvast bedankt voor de uitleg!

Laatst bewerkt:
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb mijn monitor aangesloten op de VGA uitgang van mijn X1300 en mijn tv op de S-Video uitgang. Als ik naar catalyst ga, herkent hij mn tv wel alleen ik kan m niet als extended desktop of clone gebruiken. Ik kan m wel zo instellen dat het mijn enige beeldscherm is, maar dat wil ik eigenlijk niet.

Weet iemand wat ik moet doen om mijn tv als extended desktop te gebruiken?

Ik heb trouwens de laatste ati drivers en catalyst versie, dus daar kan het niet aan liggen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan