X1300 pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daniel_M

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2006
Hoi,

Is de ATI X1300 pro een goede videokaart voor nieuwe games??

ltr
Daniel

een video kaart alleen maakt geen goede computer voor spellen.
als de rest "bagger" is dan heeft een super videokaart geen effect.

Daniel_M zei:
Maar s de kaart goed of slecht???

Je kunt deze vraag natuurlijk zo niet beantwoorden, geen fabrikant wil "slechte " kaarten maken.

Maar of de kaart goed is voor games, nee, het is geen gamers kaart, het is een kaart voor universeel gebruik, hij heeft maar 4 pipelines, de clockspeed is wel goed, maar de geheugensnelheid weer niet.

Kijk dan eens naar de 800 of 850, die zijn er natuurlijk ook in verschillende smaken qua snelheid van geheugen en gpu, maar die hebben wel 16 pipelines, belangrijk voor spellen.

Vergeet niet dat de meeste koelventilatoren op die dingen aardig wat geluid produceren, wat vaak irri is.

@ Lange Pier

Zelf heb ik de 1600X pro, maar dat fannetje gaat alleen hard draaien bij hoge belasting, vind hem niet echt irri.

En je kunt altijd de zalman heatpipe er op proberen te zetten.

Eric.

Ik heb zelf de voorganger van de x1300 nl de x 300. Speel je heel sporadisch games en geen veeleisende games dan is dit een prima kaart. Wil je beter zitten pak dan een x1600 pro.

Eric_Daleboudt zei:
Zelf heb ik de 1600X pro, maar dat fannetje gaat alleen hard draaien bij hoge belasting, vind hem niet echt irri.

En je kunt altijd de zalman heatpipe er op proberen te zetten.

Eric.

Ik heb laatst een Asus 1300 pro bij iemand ingebouwd, de fan draait daarvan een konstand toerental, dus niet tempgeregeld, misschien dat ze dat bij andere merken tempgeregeld hebben gemaakt, en ik vond hem irri, maar ik ben dan ook verwend, heb zelf ook een 1600XT, met een heat pipe, de sillence uitvoering, en op een andere, een 9200, een zalman op 5 volt, hoor je ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan