x1300HM, upgraden naar welke kaart ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sammie123

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2007
Hallo forumisten,
ik wil graag mijn oude grafka upgraden.
(x1300HM 512 mb, 450 mhz gpu, 3.0 shaders)
in combinatie met (op 3.7 ghz gerate CPU) AMD athlon 3700 +, 1 GIG DDR ram, 320 GB S-ATA HDD. wat zouden jullie mij aanraden.
Ik speel nu al op de laagste reso, en low settings, CoD 4 zonder problemen. maar ik zou het toch op zijn minst op een reso van 800 x 600 normaal, op medium settings zonder enige lagg willen spelen. k zat zelf aan een 1950 pro te denken, maar dat trekt een 300 watt voeding niet.

Laatst bewerkt:
Ik heb nu ook een 8600 GTS gezien, maar dat trekt mijn voeding ook niet, iemand nog een goede voeding, en kan iemand me vertellen welke ik zal nemen. Ik weet trouwens niet Of ik ook een AGPslot heb, wel dat ik een PCI-E 16x heb.

Alvast bedankt

Ok, mooi geprijsde voeding voor 500 watt :) bedankt.
Maar die kaart de 8600 gts ? (bedoel je, neem ik aan.)
hoe lang kan ik daar nog op vooruit ? en rond kerst komen de dx 10.1 kaarten toch uit, zakken de prijzen van de huidige kaarten dan niet ?
nog iets: Mijn vriend heeft een en7900 GT, die beter presteert dan de 8600 gts, eventueel in de verkoop voor 120 euro, is dit ook een optie (wel alleen dx9)

hartelijk bedankt voor het meedenken :D
(en hoe weet ik trouwens of een voeding op mijn moederbord past ?)
Acer Aspire E360 Desktop, maar Acer haalt jammergenoeg alle labeltjes overal vanaf :P behalve het serienummer, dus nagaan welk mobo ik heb gaat ook niet)

Laatst bewerkt:
Er zijn al een tijdje volop DX10 kaarten te koop maar... DirectX10 heb je alleen in Windows Vista en niet in XP

Ja, dat wist ik al.
Dus aan DX 10 had ik toch niet zoveel ( niet van plan naar vista te gaan).
maar ik dacht, ze zijn nieuw, dus vast ook wel sneller dan de oude reeks van 7xxx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan