X2 6000 coolers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eelcipilpie

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2002
Berichten
73
Hallo,

Ik heb via een webshop de Amd x2 6000 bestelt! de boxed versie dus met cooler...

Mijn processor nu is een x2 3800. Mijn vraag is, ik heb ook een asus 8800 640 mb erin zitten en de x2 3800 is een beetje de bottleneck vandaar mn overstap!!

Mijn vraag is nu, de boxed cooler die geleverd wordt bij de x2 6000 is die een beetje stabiel? doet deze zijn werk goed.. op forums wordt er verschillend over gesproken, de een zegt van wel, de ander gaat voor een zalman of arctic cooler, maar als de boxed cooler gewoon zn werk doet, ben ik tevreden...

Iemand tips??

Mvg,

Eelco
 
ik heb zelf de 6000+ dual core cpu moet zegen ik ben nooit geen fan geweest,
van de amd boxed cpu coolers goed koop prulding.
ik heb een mooie zalman cpu koeler op gezet.
die is helemaal van koper voor 35 euro bij alternate
mijn cpu is op het moment 33 graaden dus mooie temp.
ook is deze niet zo groot zo dat alle geheugen bankjes gebruikt kunnen worden.
ik zelf heb geen 8800 maar dat zou ook helemaal geen probleem zijn er mee.
ik geef zelde een goed cijver aan koelers maar deze krijgt een 8-
door dat je toch een schroeven draaier nodig had om te monteren op het bord.

link alternate http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=HXLZ10
m.v.g virtuosa
 
Laatst bewerkt:
wat een slap ge l%l dat de cooler van amd prut is .
ik heb een amd xp 4400 dualcore is normaal 2.1GHz loopt nu al weken met standaard cooler op op 2.8GHz 33 graden stres .
echt een toppertje :thumb:
 
Hallo,

Ik heb via een webshop de Amd x2 6000 bestelt! de boxed versie dus met cooler...

Mijn processor nu is een x2 3800. Mijn vraag is, ik heb ook een asus 8800 640 mb erin zitten en de x2 3800 is een beetje de bottleneck vandaar mn overstap!!

Mijn vraag is nu, de boxed cooler die geleverd wordt bij de x2 6000 is die een beetje stabiel? doet deze zijn werk goed.. op forums wordt er verschillend over gesproken, de een zegt van wel, de ander gaat voor een zalman of arctic cooler, maar als de boxed cooler gewoon zn werk doet, ben ik tevreden...

Iemand tips??

Mvg,

Eelco

je bent te vlug geweest om die chip te nemen .
hij is namelijk gebakken op 90 NM core naam windsor 125 Watt .
het moet een heet gebakken stroom vretende cpu zijn .
je had beter een cpu kunnen nemen met de nieuwe brisbane core gebakken op 65NM 65 Watt en veel beter te oc en blijft lekker koel
 
Ik zou em gewoon kopen, als die cooler niet naar jouw wensen is (temp/herrie) zou ik een andere kopen, een Alpine 64 van Arctic-Cooling bijvoorbeeld.
Er zal vast wel een betere zijn, maar deze is veruit de goedkoopste :thumb: met goede recencies
 
wat een slap ge l%l dat de cooler van amd prut is .
ik heb een amd xp 4400 dualcore is normaal 2.1GHz loopt nu al weken met standaard cooler op op 2.8GHz 33 graden stres .
echt een toppertje :thumb:

amd koelers zijn zo wie zo prut.
andere koelers worden ook aangeraden door de meeste pc zaaken.
 
amd koelers zijn zo wie zo prut.
andere koelers worden ook aangeraden door de meeste pc zaaken.
ford is ook prut
fiat wordt door de meeste automobiel zaken aangeraden .
dit is het zelfde verhaal .
iedereen praat in zijn eigen straatje .
het blijft een *** verhaal dat de box cooler van amd niks is .
 
mjah ik heb geen ervaring met de boxed koelers van AMD omdat er bij mij processor geen koeler geleverd zat.
Maar ik heb altijd met ZALMAN koelers gehad en voor mij blijft het ook zalman.
Installatie is in het begin even ouwehoeren maar als die er eenmaal op zit is het gewoon een zeer geruisloze koeler ligt er natuurlijk aan welke snelheid je hem hebt staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan