X800xl?

Status
Niet open voor verdere reacties.

T._de_vries

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 sep 2003
Hallo,

Ik zat even te kijken voor de componenten voor m'n nieuwe pc en ik zit nog steeds te twijfelen. :rolleyes:

Ik kwam een X800XL tegen voor +-350,-

Is die kaart een beetje te vergelijken met een X800 PRO, of X800 XT?

Kan iemand wat info. geven? Die kaart is nl. wel een stukje goedkoper. :)

Bedankt!:thumb:

Das erg raar. Eerst was ik van plan om een 6800GT te kopen, maar toen kwam ik op het spoor van de X800XL.

There isn’t really anything that we didn’t like about the x800XL. Starting off, it’s a single slot solution that doesn’t require any additional power. Next, it performs as well or better than a 6800GT in most applications- in fact, it even outruns a 6800GT SLI setup in a few applications. And best of all, ATI has priced it at US$299/- which is pretty sweet for a card that performs as well. We think that ATI has a clear winner with the x800XL provided they can get the cards out to their partners fast.

Ook raar :confused: €150,- goedkoper en toch gelijk presterend. :confused: Je moet wel gek zijn om een X800 PRO/6800 GT dan te kopen.

Voor mij wordt het dan een X800XL. Of zie ik dan toch iets over het hoofd?

Bedankt! Ik heb hem net besteld, was €325 van Club3D. Mocht die koeler veel geluid maken, koop ik later wel zo'n Zalman GPU koeler.

Thnx:thumb:

Heb je de AGP of PCI-Express versie? Wil je later weer upgraden, dan heb je nix meer aan AGP en is het dus beter een moederbord te hebben met PCI-Express ipv een AGP-poort.

Ik koop een MSI NEO4 (NForce 4) Platinum erbij en die is PCI-E, dus dat zit gelukkig wel goed. :D

Maar hoe is de kwaliteit van Club3d videokaarten over het algemeen?

//edit: Die videokaart is dus ook PCI-E

RADEON X800XL 256MB GDDR3 PCI-E DUAL DVI VIVO IN (NMS)

Ik weet het niet maar het lijkt mij dat de kwaliteit kaarten onderling aan elkaar gerelateerd is , de merknaam tja....das het verschil ook in prijs.

maar ik kan me vergissen.
greetz

Agja, ik zie het wel. Ik laat het jullie horen!

Bedankt

x 800 pro

ik heb sinds kort de x800 pro en vind het een geweldige kaart,ik had voorheen de ati 9800 pro.

Heerlijk kaartje die X800XL :cool: Echt lekker snel, alles draait soepel. :) Aanrader dus.

Heel veel plezier ermee dan.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan