Ik heb mijn Steelseries Xai Laser muis nu 4 maanden en tot een maand geleden vond ik dit mijn beste muis ooit. Maar sindsdien bevriest me muis soms random voor 2 seconden en heel soms doet hij het helemaal niet meer. Dan moet ik gewoon 30 seconden wachten tot mijn computer het usb-apparaat herkent.
Ik gebruik nu sinds twee maanden windows 7 64 bit maar het probleem vond zich ook al plaats toen ik XP had.
Mijn specs zijn:
-Asus P5QL Pro moederbord
-Intel Core2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz processor
-4096MB RAM geheugen
-ATI Radeon HD 4800 Series videokaart
Ik gebruik dus een Logitech usb-keyboard en een Xai Laser muis, ook als usb. Verder kan ik niet testen of het aan mijn usb poorten ligt omdat mijn andere muis, de MX518, soms de usb-connectie verliest. Dan hoor je ook het geluidje dat er een usb losgekoppeld word maar dat ligt zeer waarschijnlijk aan de muis zelf. Ik weet dus niet of de Xai of dergelijke problemen heeft.
Alvast bedankt.
Ik gebruik nu sinds twee maanden windows 7 64 bit maar het probleem vond zich ook al plaats toen ik XP had.
Mijn specs zijn:
-Asus P5QL Pro moederbord
-Intel Core2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz processor
-4096MB RAM geheugen
-ATI Radeon HD 4800 Series videokaart
Ik gebruik dus een Logitech usb-keyboard en een Xai Laser muis, ook als usb. Verder kan ik niet testen of het aan mijn usb poorten ligt omdat mijn andere muis, de MX518, soms de usb-connectie verliest. Dan hoor je ook het geluidje dat er een usb losgekoppeld word maar dat ligt zeer waarschijnlijk aan de muis zelf. Ik weet dus niet of de Xai of dergelijke problemen heeft.
Alvast bedankt.
Laatst bewerkt: