Xammp beveiligings concept helemaal wissen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn31

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2009
Berichten
362
Hallo Helpmij,

Ik gebruik sinds kort Xammp control panel en als ik de website op wil via het ip van mijn virtual privated server ( wat overigens de enige oplossing is ) kom ik gewoon de website op.. Totdat ik wil inloggen dan krijg ik een xammp beveiligings concept waar ik heel graag vanaf wil... dit concept komt omhoog als er een security_check wordt uitgevoert Als ik die security_check uit mijn website verwijder crasht mijn website dat is dus geen optie iemand enig idee hoe ik dat concept in zijn geheel verwijder?
Die optie in de config heb ik geprobeert maar ik snapte er niks van
Hier een afbeelding van de error Hopelijk kunnen jullie er iets mee.
Als ik op het onderstaande ip klik kom ik wel in de site maar voor mijn bezoekers is het heel erg vervelend.

klik hier voor de afbeelding!

Martijn
 
Paar maanden had ik dit probleem ook. Volgens mij had ik het zo opgelost:

Ga naar de map van xampp -> apache -> conf -> extra. Daar staat een bestandje httpd-xampp.conf. Deze moet je openen met bijvoorbeeld kladblok. Helemaal onderin, zie je New XAMPP security concept. Als je een hekje (#) voor Deny from all zet en het bestand opslaat, moet het volgens mij goed werken voor buitenstaanders!

Het brengt wel veiligheids risico's met je mee, dus kijk ermee uit alsjeblieft :)


Succes!
 
Dus zo?


#
# New XAMPP security concept
#
<LocationMatch "^/(?i:(?:xampp|security|licenses|phpmyadmin|webalizer|server-status|server-info))">
Order deny,allow
#Deny from all
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan