xampp verdwijnt steeds van pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wim Kuiper

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2007
Hallo, Ik weet niet of ik op de juiste plaats zit om deze vraag te stellen? Ik zit met het volgende probleem: Om joomla op mijn PC te plaatsen en er eerst mee intern te gaan werken moet je Xampp downloaden.
Dit heb ik gedaan en later ook joomla gedownload en dat ging alles voorspoedig.
Ik kon inloggen op http://localhost/joomla/administrator dat ging allemaal goed. Als je bij het driehoekje rechtsonder in je balk klikte zag ik het icoontje van Xampp waarop je het kon openen en eventueel kon bewerken.
Het vreemde doet zich voor dat ik nu weer een dag later het icoontje daar verdwenen is en ik niet meer via het adres Http://localhost/joomla/administrator de boel kan openen.
Ik heb dit hele ritueel al wel 5 keer overnieuw geïnstalleerd omdat ik dacht maak ik ergens een fout, maar ik zie het niet.
Ik werk met Windows 8.1 en heb joomla 3.3.6 gedownload.
Ben zelf nou niet een proff met de pc maar kan dacht ik er wel aardig mee uit de voeten, maar hier snap ik even niks van.
Misschien handig om te weten op mijn laptop heb ik het programma ook geprogrammeerd enz. daar wil het wel, maar die machine is me veel te traag om mee te werken vandaar dat ik het op mijn vaste pc wil hebben.

Met vriendelijke groet, Wim Kuiper

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan