Remy
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 20 nov 2001
Hallo beste helpers,
Heb al diverse fora nagelopen op het volgende probleem, wil via mijn Synology NAS films
laten streamen naar mijn android media box. Nu gaat dit bij .avi .mkv etc allemaal vlekkeloos
wil ik echter een DVD map af laten spelen, dus met .vob .ifo bestanden, dan gaat het niet
goed. Dat wil zeggen, ik kan de map openen en dan vervolgens verschijnt de map met
audio_ts en video_ts en vervolgens de .vob bestanden daar kan ik wel op dubbelklikken
maar dan opent xbmc vervolgens maar een deel van de film en als ik al in menu kom
is dit niet helemaal correct omdat de knoppen die daar zitten nergens naar toe leiden
lijkt het wel.
Zoals sommige fora al aangeven, zou je de media inhoud moeten laten scannen met
een bepaalde soort 'scraper' maar ik krijg als ik mijn synology toevoeg als bron geen
optie om die te laten scannen...
Iedere andere bron (SD kaart, externe USB)
heeft wel deze mogelijkheid...
Heeft er iemand een duidelijke workaround om dit klusje te klaren...?
Alvast hartelijk dank voor jullie tips en hulp :thumb:
Gr,
Remy
Heb al diverse fora nagelopen op het volgende probleem, wil via mijn Synology NAS films
laten streamen naar mijn android media box. Nu gaat dit bij .avi .mkv etc allemaal vlekkeloos
wil ik echter een DVD map af laten spelen, dus met .vob .ifo bestanden, dan gaat het niet
goed. Dat wil zeggen, ik kan de map openen en dan vervolgens verschijnt de map met
audio_ts en video_ts en vervolgens de .vob bestanden daar kan ik wel op dubbelklikken
maar dan opent xbmc vervolgens maar een deel van de film en als ik al in menu kom
is dit niet helemaal correct omdat de knoppen die daar zitten nergens naar toe leiden
lijkt het wel.
Zoals sommige fora al aangeven, zou je de media inhoud moeten laten scannen met
een bepaalde soort 'scraper' maar ik krijg als ik mijn synology toevoeg als bron geen
optie om die te laten scannen...

heeft wel deze mogelijkheid...

Heeft er iemand een duidelijke workaround om dit klusje te klaren...?
Alvast hartelijk dank voor jullie tips en hulp :thumb:
Gr,
Remy