xbox 360 aansluiten op pc (internet?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Braincrackor

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
hallo,
aangezien mijn xbox 360 naast me pc staat leek het me wel leuk om me 360 aan me pc te koppelen.
weet iemand hoe dit werkt?
en dan had ik daar nog een vraag over.
ik heb thuis een draadloze internet verbinding maar de 360 kan niet draadloos verbonden worden met het internet.
en zo'n stickie is me net wat te duur.
kan ik dus misschien via mijn pc (die dus wel verbinding maakt via de draadloze router) ook mijn xbox aansluiten op het net?
anders moet ik namelijk helemaal een kabel trekken naar mijn kamer.
hoop dat jullie wat meer info hebben.

Als je je internet verbinding kan delen en je hebt een netwerkkaart in je pc dan zou het moeten lukken.

Kabel van XBOX naar pc en op de pc je internet delen.

ja ik had al gelezen dat het kan als je je internet deelt met je pc. maar hoe doe ik dit? is dat een programmatje ofzo?

Even de wizard netwerk opstarten en het daar instellen.

Die kan je vinden door bijvoorbeeld dubbel te klikken op mijn netwerklocaties op het bureaublad en dan te klikken op een thuisnetwerk of een klein bedrijfsnetwerk instellen.

ik ben heel ouderwets, gebruik dus nog XP op alle computers, kan je helaas het antwoord niet geven.

datzelfde wil ik dus ook weten.

maar heb je als je een usb-stick voor draadloos internet in een usb poort van de xbox doet, ook gewoon internet, zelf als het beveiligd is

vista netwerk brug maken

Hier is uw man Are:P
Die al weet hoe dat weer gaat..:thumb:
Ik ga er dus vanuit dat je via draadloos internet werkt.
Het gaat als volgt op vista..
1. Ga naar netwerkcentrum (rechtermuisknop op dat icoontje 2 computer 1 wereldbol)
2. Als je in het netwerk centrum zit klik je op netwerk beheren.
3.Dan zie de lan verbinden en de draaloos verbinden staan.Selecteer die alle 2 met de muis en klik dan op 1 van de geselecteerde icoonen. Klik dan op verbindings brug maken even wachten tot je internet hebt en klaar=D:eek:

het werkt half.

de brug doet het, maar m'n xbox heeft nog steeds geen internet.

als ik de verbinding test op m'n xbox dan is DNS failed.
het probleem dat zich voordoet staat ook in het lijstje van mogelijke problemen.

de computer(s) die ook op dezelfde router zijn aangesloten kunnen geen verbinding maken.
Als ik de brug ophef kan mijn computer wel weer verbinding maken, maar m'n xbox natuurlijk weer niet.
wat moet ik doen?

Het werkt niet hmm:confused:..
Even denken..
Je moet de netwerk brug even verwijderen.
En weer opnieuw instellen.
Wachten tot je weer een internet bolletje krijgt maar dat zegt niet altijd genoeg!.
Om te controleren of alles werkt ga je weer naar netwerkcentrum en netwerkbeheren
En kijk je wat er onder de netwerk brug staat .. staat er onbekend netwerk dan ga ik nog even veder voor je denken..

Als dat niet werk kan ik je ook altijd nog helpen via crossloops dan kan ik jou computer even besturen dan doe ik het even voor jou...

gr

Laatst bewerkt:
ik snap niet helemaal wat je bedoelt, moet ik het gewoon nog een keer proberen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan