xbox 360 aansluiten op pc voor downloads van xbox live

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Heb dit nog nooit eerder gedaan. Heb me xbox 360 wel al een tijdje maar ik dacht van laat ik eens wat demos downloaden. Dus ik pak zon snoertje waarvan ik niet weet hoe dat heet. (het heeft zon aansluiting als voor een internet kabel) Ik stop het in me xbox en wanneer ik het op me pc wil aansluiten dan kan het niet. Want de kabel voor me internet zit al in de pc en verder heb ik niet meer van dat soort aansluitingen op me pc. Ik kan het snoertje er alleen in stoppen als ik de internet kabel eruit haal. Maar dan wordt downloaden natuurlijk al helemaal lastig. Hoe moet ik nou in godsnaam dat snoertje aan me pc zetten. Ik hoop dat het antwoord niet is een andere moederbord met meer van dit soort aansluitingen.

Reacties worden zeer gewaardeerd.

Ik ben (nog) niet heel erg thuis in xbox-gerelateerde zaken, maar volgens mij heb je een extra netwerkkaartje nodig die je dan in de pc moet plaatsen en daarna met een cross-cable deze twee verbinden (volgens mij komt daar dan wel additionele software bij kijken)

BellaBella

Ik ben (nog) niet heel erg thuis in xbox-gerelateerde zaken, maar volgens mij heb je een extra netwerkkaartje nodig die je dan in de pc moet plaatsen en daarna met een cross-cable deze twee verbinden (volgens mij komt daar dan wel additionele software bij kijken)

BellaBella

kan je niet het internet direct op de xbox aansluiten en dan downen.
anders eerst downen naar pc dan met usb of cross netwerkkabel naar je xbox.
volgens mij moet optie 1 goed gaan want je kan met de xbox toch via het www gamen ook

dat zou wel kunnen maar dat gaat dan weer een groot probleem worden. Want dan zal ik die kabel op me router moeten aansluiten en die zit 2 verdiepingen boven waar mijn pc staat. En zolang is dat bijgeleverde kabeltje niet. En ik zou niet weten hoe ik het moet verlengen. Maar staat er niet iets op internet over. Want dit vind ik dus echt een grote naaistreek dat xbox het je zo lastig maakt om ff verbonden te raken met internet en dan ook nog eens een keer te moeten betalen voor xbox live want dat moet ik eerst nog doen wil ik die demos downloaden en alle anderen dingen op xbox live market place. Hopelijk is er nog iemand die hier meer verstand van heeft en hopelijk is er een simpele oplossing voor. En als ik idd nog zon speciale netwerk kabel kaart nodig heb zoals je zei dan kan xbox egt helemaal me **** likken. Allemaal extra kosten. srry voor de harde taal maar volgens mij kunnen jullie dat wel begrijpen want ik dacht dat zoiets heel makkelijk was.

Maar mocht iemand dan weten wat ik precies zou moeten kopen hiervoor zeg dan graag wat het precies is.

gewoon een langere utp kabel kopen.
en dan aansluiten.
Die internet kabels zijn vaak gewoon te koop in een paar meter

Ik sluit me hierin aan bij The Squaler.
Je frustraties kan ik begrijpen, echter zonder deze zaken zou de economie niet draaien. (Ik ben het overigens volkomen met je eens dat het belachelijk veel geld is). Wat ik je persoonlijk wil aanraden is voor een paar tientjes een router te kopen, daarmee kan je zowel de PC als de Xbox aansluiten. Een extra netwerkkaart plus crosscable kost ongeveer hetzelfde, alleen heb je op die manier altijd je PC en de Xbox naast elkaar staan.

Het downloaden van de marketplace kan gratis, ik heb zelf 3 accounts, 2 betaald en 1 Silver account. Met dat Silveraccount haal ik de downloads uit Amerika, ditzelfde geld voor demos die in Nederland / Europa niet uitkomen. Die haal ik altijd van het Amerikaanse (lees gratis) account. Het leuke hieraan is dat je de eerste maand gratis de voordelen van een Gold abonnement hebt. Ik ben wel bang dat als je eenmaal aan Xbox live verlsaafd bent je wrs overstag gaat om de Gold versie aan te schaffen.

De makkelijke manier waarop jij hoopte is helaas niet mogelijk. Ik hoop dat je met dit antwoord geholpen bent.

Groet greg

ach wat, Xbox live is gewoon je geld waard:love: , ik zou er niet bang voor zijn :thumb: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan