xbox 360 aansluiten op TV met HDMI

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
ik wil mijn xbox aansluiten op tv met een hdmi kabel maar ik krijg geen beeld te zien op mijn tv.:)

Hi,

Heb je je tv op het juiste kanaal ? ( Standaard vraag echter vergeet men het soms )
Heb je de gewone beeld kabel eruit ?
Heb je al geprobeerd te starten zonder harde schijf ?
Soms wil een Xbox namelijk niet helemaal logisch mee denken.
Start je xbox zonder hdd ( doet het beeld het wel volg dan de rest: ) en vervolgens uit zetten en deze er weer op doen.

Gaan er 4 RODE lampjes branden op je xbox ?

4 geen 3 ( Grooooot verschil )

Gr.

Lang geleden dat ik een 360 had en zover ik mij herinner zit er achter op de dikke stekker die de xbox ingaat een knopje, die ff omzetten...

Edit: sorry ik zat verkeerd (zei al was lang geleden) maar wat ik bedoelde is een schakelaartje om van A / V naar HDTV te Switchen

Laatst bewerkt:
@Rasger, hij gebruikt een HDMI kabel en geen HD kabel ...
Op een HDMI Kabel zit geen schakelaartje.

Gr.

@Rasger, hij gebruikt een HDMI kabel en geen HD kabel ...
Op een HDMI Kabel zit geen schakelaartje.

Gr.

Jaman ik weet maar dacht dat die hmdi-kabel ik die switchblok kwam.. ik had de 360 op de dag dat ie uitkwam gehaald, weet niet hoelang t geleden is maar iig zolang dat mijn geheugen parten begint te spelen :P

hey cross
ik heb geen hardschijf.
Heb je je tv op het juiste kanaal ? (ja)
Heb je de gewone beeld kabel eruit ?ja

Branden / knipperen er 4 rode lampjes ?

Heb je de oude kabel nog ?
Zo ja kun je hem daar is mee starten en kijken of hij hiermee wel werkt ?
En heb je inderdaad een HDMI kabel en niet gewoon de HD kabel die bij je xbox zit ?
Zoals Rasger al zei ?

Mocht hij het met de oude kabel wel nog doen moet je even naar
System Settings en kijken of hij bij je beeld instellingen automatisch heeft staan.

Gr.

waar kan je de 4 rode lampjes zien?
ja ik heb de oude kabel nog maar niet een hdmi kabel maar een normale.
ja ik heb een hdmi kabel en niet een hd.
en hoe moet je dat kijken of ze automatisch staan?
en als ik naar system setting gaat dan naar console settingsdan naar display en dan wil ik op hdtv setting klik maar het gaat niet ik kan er op niet kliken.
en hoe moet je het instelling op automatsch zetten?

Ik zou het niet weten, een ring of death heb je iig niet want de xdoos doet t gewoon. Ik zou eens naar xboxforum.nl gaan, daar zitten gebruikers die veel van de xbox weten, ook qua ombouw, hardware enzo... succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan