Xbox 360 Als media extender installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcovg

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2006
Hallo

Ik heb een Xbox360 en een XP media center 2005 en wil deze met elkaar verbinden

via de site www.xbox360.nl/pcetup heb ik de update voor media center gedownload en geinstalleerd (rollup 2)

Vervolgens heb ik de Media Center Extender-software gedownload als ik deze probeer te installeren dan krijg ik de volgende fout

media extender setup setupfout, in deze fout staat dat de media center opnieuw via windows update site geinstalleerd dient te worden echter na dit gedana dit hebben blijft dezelfde fout ontstaan

Hoi , ik vroeg me af of je er al achter bent gekomen wat nu het probleem is.
Heb namelijk precies hetzelfde.

ja je moet een fix doenloaden zoek maar eens goed op media extender fout en dan kom je bij een microsoft site terecht waar de fix staat

Heb ff gegoogled maar zoeken op "media extender fix" leverde meer op.

wat je moet doen is dit ...

Ga naar Start, Uitvoeren en type in CMD

Dan verschijnt er een dos venster met Dos prompt.

Tik dan dit in achter de dos prompt:

reg add "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\HotFix\KB895961" /v Installed /t REG_DWORD /d 1 /f (ALLES IN 1 LIJN en druk op ENTER)

is dat klaar, type dan Exit gevolgd door Enter, en het venster verdwijnt.
Dan start je de computer opnieuw op en instaleer de Media Extender Setup software.

Heb je de software niet,volg dan deze link: http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=73537

Oja, voor dat je de software installeerd, moet je op je Xbox360 eerst naar media center gaan om daar de code te krijgen , dit zijn 8 cijfers. Die heb je nodig om op je pc in te voeren.

Mij is het in ieder geval gelukt.:thumb:

Ik heb deze soort van tutorial geschreven ,zodat iemand ander hier ook nog iets aan heeft.
Veel plezier, ik ben weg even wat media testen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan