Xbox 360 back-ups downloaden downloaden via nieuwsgroepen. HOE?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dora05

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2011
Hallo,

Ik heb al een paar back-ups gedownload via BitTorrent, maar vind de snelheid nog behoorlijk tegenvallen. Daarom ging ik eens niewsgroepen proberen. Ik kwam uit op de site Binsearch.net om een zogenaamde .nzb bestand te zoeken. Ik vond dus Saints Row 3 die ik als back-up wil hebben en heb gekozen voor deze: *KNIP*Ik gebruik als programma om het .nzb bestand te downloaden: Sabnzbd.

Het downloaden gaat behoorlijk snel, maar als ik straks klaar ben, heb ik ontzettend veel (97 bestanden) kleine bestandjes .r01 , .r02 , .r03 enzovoort. En daar heb ik er dan 82 ofso van (zie link). Ook heb ik een aantal .Par2 bestandjes (zie link)

Ik heb al gezocht, maar kon niks bruikbaars vinden.
Daarom vraag ik bij deze: Als ik alle bestanden heb gedownload, wat moet ik dan in hemelsnaam, stap-voor-stap, doen om het spel uiteindelijk te kunnen branden?

Ik hoor heel graag van u,

Dora

Laatst bewerkt door een moderator:
Altijd de eerste 00 of bij deze 01 rechtsklikken en uitpakken met winrar,dan krijg je een map met een iso-file die je dan kan branden.

Maar je moet toch een .DVD file kiezen om te branden?
En als ik alleen .00 of .01 moet uitpakken, hoe zit dat dan met die .PAR2 bestanden?

Alles staat hier
Zie in linkermarge bij "In- & uitpakken" en "Bestanden repareren"

Tijs.

@dora05
Geen links plaatsen naar bestanden die niet koosjer zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan