Xbox 360 Beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niets "moet", maar het is wel de beste oplossing (uitgezonder een HDtv) voor je probleem zeer waarschijnlijk. Maar het beste kan je zoals ik al zei naar een goede (dus geen mediamarkt oid) winkel gaan, daar je probleem uitleggen, en vragen of je een kabel mag kopen, en die mag terugbrengen als je toch niet tevreden bent over het resultaat. Heb ik ook weleens gedaan met kabels (scart splitter) en dat was geen probleem. Kabel bleek het beeld helemaal te verzieken (zeer flets), teruggebracht en geen probleem (had het wel afgesproken van tevoren). Voor dit soort dingen moet je echter niet bij de mediamarkt, saturn of dixons zijn, maar echt bij een winkel die het van de service moet hebben.
Ik heb iig nooit spijt van die kabel gehad kan ik je zeggen.

Wij hebben ook 2 kabels.. een voor beter beeld...
Die kun je gewoon kopen via Ebay of Xbox360 site denk ik.

Ik heb hier nergens zien staan hoe groot (in diameter, dus van links onder naar rechtsboven / van linksboven naar rechtsonder, in cm) je beeld van de tv is. Wat voor'n xbox heb je trouwens? (Arcade/Elite?)

Verder kun je bij screenformat 4:3 kiezen (letterbox) of 16:9 (breedbeeld).

Bij pal-settings kun je kiezen voor 50/60Hz. Als je tv 60 Hz ondersteunt, krijg je al beter beeld, echter de grootte van het beeld hangt van je tv af.

Als ik het goed begrijp, gebruik je nu de geel (beeld) en rood/wit (geluid) stekkers, die je in je tv propt? Hierbij kreeg ik op de tv in de huiskamer nl. wel prima beeld... Je kan ook nog proberen om via een scart naar geel/rood/wit om te schakelen.

Dus:
  1. Hoe groot is de diameter?
  2. Wat voor'n Xbox360 heb je?
  3. Hoe heb je screenformat ingesteld?
  4. Wat heb je bij pal-settings ingesteld?
  5. Gebruik je de losse kabels of een scart-ingang?
  6. (Welk merk + type tv heb je? Misschien dat daar nog wat aan ligt, hélé kleine kans)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan