Xbox 360 controller voor PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

asskicker

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2007
Hallo,

Eergisteren heb ik van een vriend een xbox360 controller met draad gekregen om Race Driver Grid (en nog wat andere spellen) met te spelen.
Ik kan Grid ermee spelen, maar zodra ik de controller in de usb poort steek valt mijn internet uit.

Ik heb op google al wat zitten zoeken en het komt doordat ik een USB-Modem heb (Sagem F@ST 800-840), ik heb geen router of hub.
Er staat dat ik de modem moet toelaten om internet te delen, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen,
Alvast Bedankt :)

Sorry als dit in het verkeerde forum geplaatst is :o

Er staat dat ik de modem moet toelaten om internet te delen
Wat heeft dat met een XBOX controller te maken??

Bij systeemproblemen zal de computer automatisch opnieuw opstarten zonder op te geven
wat het probleem was. Om dit te voorkomen doe het volgende:
Klik met de rechtermuisknop op deze computer.
Eigenschappen.
Tabblad geavanceerd.
De onderste button instellingen.
Vinkje weghalen voor: "De computer automatisch opnieuw opstarten".
Dit zorgt ervoor dat je voortaan een foutcode te zien krijgt in plaats van een zwart scherm en
een opstartende PC. Deze code kun je hier gebruiken of bij een eventuele helpdesk.

Ofwel en driverfout ofwel een stroompiek in je USB hub.

Wel ik denk dat dat het probleem is, Ik weet het eigenlijk niet :P
Hoe zie ik dat?

Door te kijken naar je modem en te zien of 'ie nog brandt.
Door de eigenschappen op te vragen in apparaatbeheer van je USB apparaten om te zien of er genoeg stroom geleverd kan worden.

Zou Windows trouwens wel moeten melden.

Modem Krijgt dus genoeg stroom.
Mijn internet valt eigenlijk niet uit, websites doen er eeuwig over om te laden. En dan laden ze gewoon niet (Wit Scherm), en MSN blijft ook maar inloggen.

Wat als je de modem reset?
Wat doe je normaal om het probleem op te lossen?

Ik trek de controller eruit en herstart de pc, dan heb ik weer internet.
Anders niet.

Ik denk zelf dat je een router of hub moet proberen. Zou het anders ook niet weten.

??

de router krijgt spanning via een adapter op het lichtnet.(mssn een uitzonderlijk gaval niet)
dit is een hardware konflikt je controller werkt gewoon niet samen met de rest van je pc
(vermoedelijk moederboard)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan