Xbox 360 Elite op computerscherm aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Is dit mogelijk of niet? Ik heb een "Dell UltraSharp 1707FP" Beeldscherm aan me pc aangesloten en ik wil me xbox 360 elite er graag op aansluiten. Is dit mogelijk of niet? zo ja, hoe moet ik dat dan doen?

Bijlagen

• 00000115150-DellUltraSharp1707FP17inchLCDmonitor-large.jpg
    00000115150-DellUltraSharp1707FP17inchLCDmonitor-large.jpg
    10,9 KB · Weergaven: 61
Ja dat is volgens mij mogelijk. Ik weet niet of je scherm hdmi heeft, zo ja, dan is het een hdmi kabeltje kopen en het niet zo veel voor. Je kan ook bijvoorbeeld een hdmi kabel naar een dvi poort converten. Die converters bestaan ook. Heb je geen dvi of hdmi maar gewoon een vga aansluiting. Dan moet je deze kabel kopen (klik).

Ja dat is volgens mij mogelijk. Ik weet niet of je scherm hdmi heeft, zo ja, dan is het een hdmi kabeltje kopen en het niet zo veel voor. Je kan ook bijvoorbeeld een hdmi kabel naar een dvi poort converten. Die converters bestaan ook. Heb je geen dvi of hdmi maar gewoon een vga aansluiting. Dan moet je deze kabel kopen (klik).

Ik heb hier een foto van de achterkant van mijn beeldscherm
http://i281.photobucket.com/albums/kk227/Pjerryt/aansluitingenDelledit.jpg
wat voor kabel heb ik nodig? en hoe zit dat met geluid dan? want ik wil dan het geluid op me versterker aansluiten.

Wat voor een geluidsinstallatie heb je?
Een met optische in/uitgangen? Een met alleen tulp in/uitgangen?

In het geval van een optische kun je heel goed icm genoemd kabeltje door OekelWm het geluid middels een optische kabel op je versterker aansluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan