Xbox 360 Films Streaming Ondertiteling Werkt Niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arejilesen

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2008
Beste mensen ik heb al het hele internet af gegoogled maar ik kan het niet vinden:(.. Ja behalve een formum wat gewoon eindigd zonder antwoord.
Het is zo:
Ik download films op mijn pc (die staat in het netwerk aangesloten waarop de x360 ook staat aangesloten) en die kan ik dan probleem loos openen via mijn xbox 360 en gewoon rustig de film gaan kijken.. Maar hier komt het probleem : Mijn pc heeft een programmatje die de ondertiteling gewoon er in afspeeld als de film ook afspeeld, maar dat programmatje heeft mijn xbox 360 niet dus hij pakt de ondertiteling ook niet.
Ik had al wel gevonden dat ik de ondertiteling er dan kan ' inbakken' maar daar kan ik geen programma's voor vinden.. Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt

Heej,

Zelf gebruik ik The Filmmachine. Ik gebruik heb misschien niet met een X-BOX, maar je kunt het altijd proberen.

Dit heb ik al een keer ergens gelezen.
http://www.nlondertitels.com/ download daar die ondertiteling die je wilt.
Dan krijg je volgens mij een .Srt bestandje en die moet je converteren in je Film met 1 of andere programma maar ik dacht Divx

Ondertiteling

--------------------------------------------------------------------------------

Het is me gelukt om dit probleem op te lossen na veel gedoe het is zo:

Om de ondertiteling in de film(die je op je 360 bekijkt) te zien moet je de ondertiteling die meestal een srt formaat inbakken in een film die van alles kan zijn divx tot avi.

1. je hebt het programma winavi nodig!De trail kun je gratis downloaden als je eventjes zoekt.. maar het is aan te raden om de full versie te nemen (downloaden of kopen)
2. Daarna download je vobsub. (Misschien ken je directvobsub wel die zet de ondertiteling er direct in als je de film kijkt)
3. Pak de film die je op je xbox360 wilt gaam kijken en sleept hem met de ondertiteling in een map(zorg dat je de locatie weet!) en geeft vervolgens de ondertiteling de zelfde naam als de film.
4. Start het programma en klik je op het knopje convert to avi format.
In het menu zie je ook de optie om de film klaar te maken om op dvd te zetten is ook heel handig! Dan maakt hij hem geschikt om op een normale dvd player te kunnen kijken. Hij maakt bijvoorbeeld ook chapters aan!
5. Als je op het knopje hebt geklikt dan selecteer je de film (die staat in de map)
6. Let op! je moet nu bij outpot directory even goed bedenken waar je de film met ondertiteling ingebakken gaat plaatsen (aan te raden is bij de map video's) En je kunt selecteren in welk formaat hij hem gaat converteren van xvid tot hd formaat! en klik je op oke
7. Als hij klaar is (duurt lang!) is de ondertiteling ingebakken in de film dus je kunt nu je xbox360 aanzetten en naar media gaan en video en dan naar de map video's die op je pc staat en kijken maar!

Sorry voor de rommeligheid ik moest dit sneltypen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan