Xbox 360 Gamertag probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

DjDarkD

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2008
Berichten
52
Hoi

Ik heb een gamertag op Xbox.com aangemaakt, dezelfde die ik ook op mijn 360 had, tenminste dat meende ik.. Nu blijkt dat ik achteraf een hoofdlettertje over het hoofd heb gezien en nu heeft mijn 360 een nieuw account aangemaakt, waar ik dus een gamerscore van 0 heb.

Weet iemand hoe ik het zover kan krijgen dat ik online op Xbox live kan, met de gamertag waar ik mijn gamerscore op heb?
 
Je oude gamertag zou je wellicht nog terug kunnen halen als deze uit de 360 is verdwenen. De optie moet in het account menu terug te vinden zijn. Mocht je het niet kunnen vinden dan ga ik wel even op zoek.
 
Ja ik heb al meerdere malen gezocht naar de optie om die gamertag te verwijderen, maar ik vind die optie nergens..
Alleen create new gamertag.. :S
 
Hmm er moet ergens recover gamertag te vinden zijn. Wellicht als je een nieuwe gamertag probeert aan te maken via de 360 zelf ?
 
Nou recover gamertag kan ik wel vinden dat is het probleem niet, maar dan koppelt hij niet mijn bestaande aan die wat ik op xbox.com heb..

En die andere is nu dus al aangemaakt.. dus die gamertag die ik heb met alle achievements enz. die kan ik niet de naam van veranderen in die wat ik via xbox.com gebruik, aangezien hij da de melding geeft.. Dit profiel bestaat al..

Code:
Xbox.com accountnaam: Dj Photech
Xbox360 Achievement accountnaam: DJ Photech.
 
Op je Xbox360 doe je recover gamertag met het profiel waar je je gamerpoints al op heb, en dan gebruik je op xbox.com ook die gegevens om in te loggen..
 
Helaas heeft beide niet geholpen, dus ik ben inmiddels maar alles opnieuw gaan halen.

Desondanks heel erg bedankt voor jullie moeite!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan