XBOX 360 games maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pyreen

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2010
Hallo Allemaal!

Ik zal graag willen LEREN om XBOX 360 games of een andere spelcomputer game te maken.
Ik weet het je moet hier voor leren progameren. Maar welke talen moet je leren? En met welk programma kan je daarna goed te werk?

Antwoorden dat ik hier liever NIET hoor: ( Ik vraag dan ook aan een Moderator of deze Direct verwijdert worden. )
  • Gebruik een Zoekmachine
  • Gebruik de zoek machine op het forum
  • etc.

Verder zal ik ook graag de ervaring van andere willen horen! En owja! Maak jij games? Stuur dan even een PM en als ik later nog vragen heb kan ik het eerst aan jouw vragen en daarna pas een topic aan maken!

Groetjes,
Pyreen

Dat gaat je niet lukken. De Xbox 360 is behoorlijk gesloten. Tenzij je xbox ombouwt, lukt het niet. Voor de pc geef ik je nog een kans maar op een console programmeren, das behoorlijk complex. Mocht dit je toch lukken en wil je een beetje acceptabel beeld, dan ben je je jaren bezig om te programmeren. Kortom voor één persoon ondoenlijk. Begin eens op de pc zou ik zeggen. Visual basic is niet heel geschikt, maar om te beginnen met programmeren is het best leuk. Daarna kan je wel verder met C++ etc etc. Succes!

ik raad je inderdaad c++ aan. heb zelf een tijdje op pc geprogrameerd en lukt e best aadig. Ik ken een programma dat je op weg kan helpen maar dat is wel een beginner's programma genaamd game maker dit is de nederlandste site www.game-maker.nl. hierop is het forum en kan je het downlaoden. er zijn genoeg tutorials op youtube en op deze site. als je verder wilt gaan in 3D moet je de 15 euro versie kopen (of downloaden:d) en tada. verder ken ik geen programma's.

mvg

vlamer12

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan