xbox 360 geluid met een 3,7 mm jack?

Status
Niet open voor verdere reacties.

drioras

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Hallo allemaal,

Ik heb een xbox 360 Elite en nu vroeg ik me af of er een mogelijkheid was om deze op mijn normale 3,7mm jack aan te sluiten. Wil me xbox namelijk meenemen naar iemand en dan mijn pc scherm erbij, alleen deze heeft geen geluid boxen:confused:

Alvast bedankt,
Drioras

Ja is mogelijk, moet je alleen een verloop hebben van twee keer RCA naar Jack, eventueel met verloopbusjes. Dat verloop stekker je dan aan je rode en witte stekker, heb het zelf ook, maar dan met VGA kabel. Werkt dus prima, alleen even naar audio/ automaterialen zaak om dat verloopje te halen.:thumb:

Bedankt voor je reactie :) Ik had zelf ook al een 3,7mm jack ingang met daaraan twee mannetjes, maar ik had vrouwtjes nodig:confused:
Ik had gehoopt dat ik niet eerst naar die stomme winkel zou moeten:P Maarja dan zit er niks anders op he:P

Deze vraag is opgelost :)

Bedankt voor je reactie :)

Mvg,
Drioras

Nog een laatste vraag, zou je voor mij zo'n ding effe kunnen laten zien? zodat ik weet hoe het eruitziet? :)

Alvast bedankt,
Drioras

Nog een laatste vraag, zou je voor mij zo'n ding effe kunnen laten zien? zodat ik weet hoe het eruitziet? :)

Alvast bedankt,
Drioras

heb nu zo geen plaatje, maar je kunt gewoon het verloopje gebruiken wat je hebt. Je moet alleen dan twee busjes hebben, met aan beide kanten een vrouwtje hebben. Als je dat zegt bij een automaterialenzaak weten ze direct wat je bedoeld, desnoods neem je jou kabeltje mee. Succes! Groeten

Zoiets moet je hebben;
Procab%20CAB711%201.5.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan