Xbox 360 HDMI

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Hey,

Ik heb een Xbox 360 van 2009-2010 hij werkt nog goed.Maar mijn beeld kabel is kapot zo ene met 'rood,geel en witte' kleuren.
Nu wil ik die met mijn HDMI kabel aansluiten maar het werkt niet ik heb wat opgezocht maar niets dat werkt :(.
De probleem is ik krijg geen beeld en geluid op mijn TV.Ik heb ook een digitale tv van Belgacom aangesloten op mijn TV met een HDMI kabel en die werkt perfect dus aan mijn TV kan het niet liggen. ;)
Mijn laptop aansluiten met een HDMI kabel op mijn TV werkt ook niet.Maar op school is het met dezelfde HDMI kabel nog gelukt,maar dan met een andere TV natuurlijk :mad:

Mijn vraag is nu:

Heb je een speciale HDMI kabel nodig voor Xbox 360?(Op internet heb ik wat gelezen en ze zeiden dat het niet uitmaakt welke HDMI kabel je hebt. maar toch voor de zekerheid heb ik het nog eens gesteld.)
Moet ik iets veranderen aan de settings van mijn Xbox of TV?(Ik kan niets veranderen aan mijn xbox zijn settings want ik heb geen kabel meer :( )
Wat kan er nog mis zijn?

Groetjes,Aurang

hoi Aurang meschien krijg je meer reacties als je het ook bij het xbox360 topic plaatst ?

Graag geen advies geven meerdere topics over hetzelfde te openen. Deze worden toch door een moderator weer gesloten, gezien crossposten niet toegestaan is. Desgewenst kan de topicstarter een moderator verzoeken, de topic naar een andere sectie te verplaatsen.

Staat dan de topic niet op de juiste plaats?

Laatst bewerkt:
Staat op zich prima hier, gezien je geen beeld en geluid op de TV krijgt. Echter past de vraag ook prima in de Xbox sectie. Zoals Asusman aangaf, heb je daar mogelijk meer reacties. Daar zitten veel al de mensen die ervaringen met Xbox hebben. Echter het advies nog een topic aanmaken, kan hier niet.

Geef het maar aan, als je de topic liever naar de Xbox afdeling wil hebben. Verplaats deze dan zo voor je.

Ik zou het graag willen dat je het verplaatst naar de Xbox sectie.

Elke HDMI moet werken, alleen zou je op de X-BOX eerst de uitvoer moeten instellen op 720p (HD) ?
Draai de HDMI kabel anders eens om... aansluiting die op de TV zat op de X-BOX zetten en die op de X-BOX zat in de TV.
Dit wil bij de goedkopere kabels vaak een oplossing zijn.

Omwisselen heb ik al gedaan.Maar ik heb het niet ingesteld op 720p omdat ik dat niet kan doen (geen beeld).
Ik heb ook wat video gekeken op youtube er zijn mensen die het zelf niet instellen op 720p het werkt direct bij hun.En ik denk dat als je een HDMI kabel gebruik dat Xbox hem direct wel herkent en word van zelf ingesteld op 720p
Kan het aan mijn TV liggen?Ik heb de volgende TV:http://www.sony.nl/product/tv-102-40-lcd/kdl-40p2530
Hoe kan ik Microsoft klantendienst contacteren?Misschien dat die mij verder kunnen helpen.:confused:

hoi wakmen het nummer van de xbox life hotline is hier te vinden : http://support.xbox.com/nl-NL/contact-us

(post het nummer niet maar link voor als een google gebruiker dit vind en dan een niet werkend nummer krijgt ;) )

hoop dat het je lukt :)

EDIT:
probeer voor de zeker heid of je xbox 360 met dezelfde kabel op een andere TV wel werkt

Laatst bewerkt:
De 2de zal ik zeker oden e de eerste ook natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan