Xbox 360 kinect of Playstation 3 move

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel1977

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2007
Berichten
95
Hallo iedereen,

Allereerst iedereen nog de allerbeste wensen.

Ik zit een beetje in tweestrijd.

Mijn vrouw wil graag een Wii, nu heb ik helemaal niets met de Wii, maar meer met de xbox of de playstation.

Nu ben ik op zoek naar gebruikers ervaringen van de Xbox 360 Kinect en de Playstation 3 Move, om zo een compromis te sluiten met mijn vrouw :love:

Wij hebben 2 kinderen, 1 van 2 jaar, en 1 van 6, die er waarschijnlijk ook mee zullen spelen. Daarom neig ik eigenlijk meer naar de Kinect als naar de Move, aangezien de Kinect geen controlers nodig is.
Alleen schijnt de camera van de Kinect niet scherp genoeg te zijn om FPS games te spelen, nu weet ik dus niet of er games zijn/komen die een combinatie gebruiken van camera/controler. Daarom neig ik bij deze weer naar de Playstation.
Ook heb ik nog een paar oude PS2 spellen liggen, en volgens de geruchten zou sony bezig zijn met een emulator voor de PS3 om ook de PS2 spellen te kunnen spelen.

Ik loop nu al een aantal weken te peinzen welke ik nou zal nemen, Misschien kunnen de dames en heren hier op het forum het doorslaggevende advies geven.

Alvast bedankt voor de ervaringen.

Groet Marcel
 
Hallo, ik bezit over alle 2!
Dus laat dit eventjes aan je vrouwtje lezen!

Ik zelf raad de Playstation 3 Move aan, aangezien dit HETZELFDE in zijn werking gaat als een Wii, én is de online modus van Playstation 3 gratis! Daarbij kun je van computer naar Playstation STREAMEN, dat wil zeggen dat je alle muziek en filmpjes van je pc draadloos kunt overzetten naar je Playstation 3.

Daarbij kan de xBox360 dat NIET, werkt de kinect bij mij maar 6 van de 10 keer, en moet je ongeveer 50 euri per jaar betalen om online te kunnen gamen!

Ik zeg: PLAYSTATION 3!! =3
 
Bedankt voor de snelle reactie.

Dit bevestigt wel een aantal berichten die ik gehoord heb over de Kinect.

Voor het streamen hoef ik het niet te doen want ik heb mijn pc direct verbonden met de tv d.m.v. een HDMI kabel.

Maar we zullen nog even een paar daagjes wachten op misschien nog wat meer reacties.

Dit zijn trouwens wel de reacties waar ik wat aan heb.
 
Ik heb hier zelf een PS3, zonder de Move, maar goed, alsnog raad ik aan om de PS3 te halen, i.p.v. de Xbox360. Naast het camera geval wat je zelf al beschreef, lijkt het mij ook erg onrealistisch, nou maakt dat voor kinderen niet zo gek veel uit, maar in FPS games dan weer net wel.


Voor het streamen hoef ik het niet te doen want ik heb mijn pc direct verbonden met de tv d.m.v. een HDMI kabel.


Zelf heb ik ondervonden dat de PS3 (over RBG geluid, video gaat over HDMI -> DVI-D), veel helder geluid heeft dan mijn PC.
 
Ik heb een ps3 en xbox maar ik vind dat allemaal niks!
ik heb ook wii en vind dit al niks dus ja,
maar iedergeval neem een ps3 dit is ook voor jouw kids leuker ook omdat je zegmaar gratis toegang krijgt tot psn en kan je dus gratis online spelen dit is bij de xbox niet het geval en naartuurlijk is dit dan leuk voor je kinderen bij games als little big planet enzovoorts!
zelf ben ik ook minder jarig (dan nu al wel 14:p)
maar toen ik 10 was ong. kocht ik een wii! de eerste week vond ik het leuk maar het is gewoon niks en die kwaliteit enz!!
neem zoizo geen wii!!!!!! echt dit raad ik je echt af.
miss ga ik het wel proberen want je hebt dan:
De goeie kwaliteit van de playstation
En de controls van de wii!!
ik heb het trouwens ook geprobeerd op de xbox en het is echt niks!
mvg: Dimitri
Heeft u nog enkele vragen dan hoor ik het wel
 
We gaan in ieder geval voor de playstation.

Alleen i.v.m. het budget zal het een 2de hands worden.

Maar hoe zit het met ylod, ik heb op diverse sites gelezen dat dit zelf te verhelpen is, als je een beetje handig bent. Klopt dit?

En is dit evt te voorkomen met een cooling pad?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb inmiddels een ps3 gekocht.

Een kennis van mij moest een nieuw gsm abo hebben, en die heeft een besteld met een gratis ps3 met gt5, en die kon ik van hem overnemen voor 175 euro, hij had hem toch gratis, en een 2de ps3 was ie niet nodig.

Dus het is opgelost. Nu nog even sparen voor de move.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan