xbox 360 lcd tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

walterbijman

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Ik zoek een goede tv voor de xbox 360 weten jullie er misschien een.
zo liefst het grootst mogelijk zo rond de 500 euro.

Ik zou niet een special model kunnen noemen maar ik ben altijd wel weg van samsung (ik zelf heb er 2 een kleine en een grote en heb er de grootste game plezier mee) makkelijk te instaleren en werken bij mij probleemloos

met vriendelijke groet
deveron

Hey Walter,

Heb zelf een LCD Samsung''32 HD-READY gekocht op www.bol.com voor ongeveer 400 euro.

Groet,
Cray:thumb:

Eventjes doorsparen en je hebt een beamer(A)

moet je rekenen op zo'n 800 à 900 euro! Ik heb zelf de Epson EMP TW700, HEERLIJK bij het spelen van alle games, van shooter tot avontuur tot racen..

Ook ideaal om films/video's te bekijken, bijvoorbeeld met de functie Mediacenter van de xbox. Kun je filmpjes van je computer (mits deze ook mediacenter bevat) afspelen.

idd met een beamer kun je op een zo groot mogelijke muur kei groot spelen!

Ik gebruik een samsung 5 serie. 40" en speelt super, veel groter zal ik zelf niet gaan, ligt er natuurlijk ook aan waaraan jij de voorkeur geeft. Mijn broertje heeft laatst dezelfde tv aangeschaft voor 550 euro. Ligt in jou prijscategorie en daarnij heb je een hele goede tv. Ik heb me ook laten vertellen dat er binnenkort Alleen nog LED tv gaan komen. Dus alle LCD en plasma zullen stukken goedkoper worden dan. Houd de aanbeidingen in de gaten. ;)

Een TV met een gamemode is altijd mooi, natuurlijk ook Full HD voor 1080i/720p resolutie. 1080p word vaak niet ondersteund door component kabels, maar wel door HDMI kabels die bij de nieuwe 360's worden geleverd.

http://www.azerty.nl/2-1428-234038/samsung-le32b550-32-lcd-tv-b.html

Met game mode, full HD en 81 CM. Groter moet je het niet zoeken, dit gaat dan ten koste van de kwaliteit. Het beste kun je gewoon naar een winkel gaan met meer TV's zodat je ze naast elkaar kunt zien en kunt vergelijken.

kijk eens op een 2dehands site, ik raad 2dehands.be zeker aan want voor €190 heb je al een 32" tv.

@jorenh welkom bij Helpmij.nl
in onze forumregels staat ook dat het niet toegestaan is om oude topics omhoog te kicken.
Hier ben jij nu bezig.
Gaarne achterwege laten in het vervolg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan