Xbox 360 live xbox original GTA San Andreas kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesse131

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
Hallo,

Ik heb vandaag 2000 MS points gekocht en nu wil ik voor 1200 Ms points GTA San Andreas kopen en waneer ik dat doe geeft ie aan: "This item is not availible in your current location" .

ik heb dus vandaag met xbox nl gebeld. Ik ben 10 jaar (beetje gek maar ja) Ik heb voor mn xbox express een account aangemaakt met dat ik geboren ben in 1980. Zij zeggen dat er staat 1999. MS points kunnen niet terug :'( . Ik heb dus na het ophangen gekeken en daar staat zelfs in plaats van 1980, 24 april 1973 dat heb ik dus veranderd naar 1980. Nog steeds kan ik San Andreas niet downloaden.

Heeft iemand mischien een idee? Een nieuw account aanmaken heeft geen nut dan ben ik nog een keer 24 euro kwijt.

Alvast bedankt,

Jesse

Waarschijnlijk staat er in het e-mail adress waarmee je je account heb aangemeld wel je echte geboorte datum...en vandaar dat je het niet mag downloaden.

San Andreas heeft een 18+ rating dusjah...niet bepaald voor 10 jarige bedoelt.

Wat wel eigenaardig is is dat je dan 1200 punten kwijt ben voor iets wat je niet krijgt.

Sorry dat het nog openstaat maar is al opgelost,

Microsoft heeft gewoon gelogen!:@
Ik heb m al gedownload, omdat wij in Belgie wonen en mijn account, betalen en alles op nederland staat kon ik m nie downloaden heb m bij me opa en oma neergezet en daar is ie gedownload! Strondhoofden bij Microsoft!

Bij deze vraag is opgelost!

Jesse

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan