Heb je de keuze al gemaakt?
Van de xbox weet ik dat als je een windows vista of windows 7 hebt, je al je muziek en video's kunt streamen, mits je een goede verbinding hebt tussen beide (eigenlijk kan't alleen bekabeld). Voor de PS3 geldt ongeveer't zelfde, bij de Xbox is't volgens mij alleen wat mooier vormgegeven.
Qua controller vind ik de Xbox beter in de hand liggen. Zeker voor shooters vind ik de xbox veel beter dan de PS3.
Beeld van de PS3 is volgens mij ietsje beter, maar dat hangt HELEMAAL van de tv/beamer af die je gebruikt. 1080p en 1080i zijn namelijk niet hetzelfde, volgens mij ondersteunt de PS3 1080p volledig en XBox slechts in 1080i. Maar als je dus een tv hebt die niet 1080p is, maakt het beeldverschil niks uit, aangezien de tv dan de kwaliteit bepaald.
Het abonnement op X-Box live kost (als je even goed zoekt) nog geen 35 euro per jaar, dat is minder dan 10 cent per dag.
De PS3 ondersteunt Blue-Ray, dat doet de X-Box niet.
De PS3 kan op pagina's op internet openen, hoewel die functie zéér beperkt is en eigenlijk ook niet goed werkt. Niemand gebruikt't iig.
Oja.. en een nieuwtje, volgens mij komt de nieuwe Xbox in 2011, ergens in een interview hoorde ik dat een nieuw spel op de nieuwe Xbox werd aangekondigd, en tegelijkertijd verscheen dat spel in 2011. Maar dat zijn geruchten.. dus niet mij kwaad aankijken als ie pas in 2012 komt
Heel verassend: Hij gaat Xbox 720 heten...
Succes ermee!:thumb: