Xbox 360 Op G51

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barminator89BE

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
152
Ik heb een xbox 360 en de logitech g51 5.1 surround systeem kan ik die aansluiten op mijn xbox?

Alvast Bedankt,
Bart
 
Dat ligt even aan de kabels die je hebt liggen.
Als je bij je xbox gewoon 2 audio kabels hebt, een witte en een rode dan kan je die gewoon aansluiten op dat setje inderdaad.

005.JPG


Daar zie je de aansluitingen die achterop je subwoofer zitten.

Nou moet je even bedenken op welke 2 boksen je het geluid wilt wat de 5.1 is nu dus niet mogelijk maar hij kan op 2 boksen en de subwoofer pakt ie automatisch mee.
Het meest logische is dus dat je hem aansluit op de Front left en front right inputs.

hopelijk heb ik je hiermee geholpen.
 
Dat ligt even aan de kabels die je hebt liggen.
Als je bij je xbox gewoon 2 audio kabels hebt, een witte en een rode dan kan je die gewoon aansluiten op dat setje inderdaad.

005.JPG


Daar zie je de aansluitingen die achterop je subwoofer zitten.

Nou moet je even bedenken op welke 2 boksen je het geluid wilt wat de 5.1 is nu dus niet mogelijk maar hij kan op 2 boksen en de subwoofer pakt ie automatisch mee.
Het meest logische is dus dat je hem aansluit op de Front left en front right inputs.

hopelijk heb ik je hiermee geholpen.

bedankt nu weet ik wat ik moet doen :D
 
bedankt nu weet ik wat ik moet doen :D

Graag gedaan, hij kan trouwens even ter informatie ook de pc en de xbox tegelijkertijd afspelen als je dat groene kabeltje wat aan 1 van de boksen zit gewoon in de pc doet./

Is opzich wel handig vind ik zelf (heb hetzelfde setje ook op de xbox)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan