Xbox 360 op PC-scherm + externe geluidsboxen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wjb87

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Berichten
14
Hoi,

Ik wil graag een xbox gebruiken zonder TV, dus op een gewoon computerscherm. Daarvoor wil ik dit scherm met HDMI aansluiten op de xbox. Nu is het alleen zo dat het scherm geen ingebouwde speakers heeft, maar ik heb wel externe geluidsboxen met een mini-jackplug. Maar de xbox heeft weer geen mini-jack uitgang. Dus is mijn vraag: weet iemand waar ik een kabel kan vinden met aan de ene kant HDMI (voor in de xbox) en aan de andere kant HDMI (voor de monitor) EN mini-jack female (om de boxen aan te sluiten)? Ik kan er met google niet één vinden. Weten jullie of dat bestaat? Bvd!
 
Heb je de AV er nog bij de xbox? ik bedoel dat ding die je achterin stopt met een rode gele en witte aansluiting.
Zo ja, koop dan dit
Zo nee, dan help ik je nog verder.


Mvg, Casper
 
Er zit geen tulp-av-aansluiting op, er kan alleen maar scart of hdmi in. Ik zoek dus een kabel die aan één kant HDMI heeft en aan de andere kant zowel HDMI als mini-jack-female, zodat ik het beeld via de HDMI naar de monitor kan leiden en het geluid via de mini-jack naar de boxen. Overigens bevatte jouw linkje een kabel met een mini-jack-male. Maar dat is het stekkertje dat aan de geluidsboxen zit. Het moet dus een female zijn om 'm aan te kunnen sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan