Xbox 360 Start niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomaskofich

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2005
Hallo,

Bij deze vraag ik om jullie hulp/ervaring met het volgende: Ik start ongeveer een 20 minuten geleden mijn Xbox 360 op en krijg alleen maar een klein (4:3) schermpje te zien met daarin blokken van groen, blauw etc. De kleuren en hoeveelheden verschillen per keer dat ik de console aanzette. Ik zag de normale procedure, controler verbond en de leds gingen een rondje rond de start knop zoals altijd. Er was alleen geen beeld en geluid te bekennen (overigens via HDMI aangesloten). Nu heb ik hem een paar keer opnieuw opgestart want ik dacht het wel eens eerder te hebben gehad en gewoon met restarten te hebben opgelost maar dit was niet het geval en het is volgens mij alleen maar erger geworden want nu doet zich het volgende voor: ik kan de console aanzetten (zowel met de gewone knop als met de controller/xbox guide knop) maar ik krijg geen rondgaande ledjes meer en, in het geval dat ik met de controller start, verbind deze controller ook niet meer en krijg ik geen ledje dat zegt dat er een controller is verbonden ook geeft hij nu niet eens meer dat rare beeld met kleuren. Het vreemde is dat ik er gisteren avond nog mooi mee heb zitten spelen. Ik heb wat rondgekeken en kwam uit bij een E74 error maar deze geeft een rood ledje en dat heb ik niet en ik heb ook geen beeld die zegt dat het een e74 is. Hoop dat iemand iets weet over die vage probleem waarvan ik verder niets kan vinden.

Sorry voor het lange verhaal:p

Bij voorbaat dank.

update: mijn excuses voor deze post had iets meer moeten uitproberen voor het plaatsen van dit bericht want ik zie net dat hij het met de scart kabel wel gewoon doet en dat het dus of aan de hdmi aansluiting of aan de hdmi kabel ligt. Sorry!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan