Xbox 360 surround sound

Status
Niet open voor verdere reacties.

predator007

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Hallo mensen,
Ik heb een vraag. Ik heb een LG 5000, een LG j10hd home entertainement set en een xbox 360. Nu wil ik het geluid van de 360 horen via de lg j10hd. Dit schijnt via mijn TV te moeten. En aangezien ik geen idee heb hoe ik dit moet doen vraag ik het aan jullie. Zo ziet de achterkant van de LG 5000 eruit:http://www.lgenordic.com/images/cached/1200925522.LG5000-300dpi-Back.jpg en van de LG j10HD kan ik zo snel geen afbeelding vinden. Maar wat ik dus wil is het beeld van de xbox 360 op de LG5000 en het geluid via de LG J10HD.

Alvast bedankt.
Mvg Predator007.

Jij een vraag, ik een vraag:
Heb jij een Xbox met HDMI aansluiting? Zo ja, zie de volgende vraag.
Hoeveel HDMI aansluitingen heeft jouw LG j10hd? En indien meer dan 2, heeft hij zowel een in als output? Zo ja, dan doe je het volgende:
1. Sluit de Xbox dmv de HDMI kabel op je j10hd op de HDMI in.
2. Sluit je TV dmv HDMI aan op je j10hd op de HDMI out.
Je hebt nu geluid via de set.

Je leest door, dus ik ga uit dat bovenstaande niet geldt, ik heb bij de specs van de j10hd gezien dat er geen optische ingang op zit, sterker nog, ik kom eigenlijk alleen tegen dat er HDMI op zit :confused:.

Wat mij dan lijkt is dat je de Xdoos aan de tv aansluit en via de geluid uit van de tv (oh ik hoop zo voor je dat die aan de zijkant zit van jouw tv, want aan de achterkant heb je dit niet zitten) middels tulp (oh ik hoop zo dat jouw j10hd een tulpingang heeft voor geluid) aan de surround set plaatst.

Mocht bovenstaande allemaal niet waar zijn, mijn aannames dan, dan ben ik bang dat dit niet mogelijk is.

Succes (en ik ben echt bang dat je dit nodig hebt).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan