Xbox 360 Wireless USB-receiver werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuks6

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2008
Goedenavond,

De titel is een hele mond vol, ik weet het. Maar even to-the-point: Ik heb zo'n 3 weken geleden het bovengenoemde aangeschaft, en net (eindelijk) binnen gekregen.
Het gaat om een heel simpel apparaatje die zorgt dat je met een draadloze Xbox 360-controller op je PC/laptop kunt spelen.
Ter illustratie:
pc-wireless-gaming-receiver-for-xbox-360_p3748_original.jpg

Het probleem: Ik heb het apparaatje aangesloten, en krijg nul reactie van mijn laptop of het ding zelf. Er lijkt een lampje op te zitten, maar deze gaat niet branden als ik hem aansluit. Ook mijn computer zegt niets, niet eens dat er een nieuw apparaat gezien is. Drivers e.d. heb ik al geprobeerd maar brengen geen verandering. Ik heb ook gekeken bij Device Manager (ik gebruik een engelstalige Windows 7), maar daar staat ook niets tussen wat erop lijkt.

Moet ik nu concluderen dat het ding stuk is, of zie ik toch echt iets over het hoofd?

Alvast bedankt voor het lezen en wellicht antwoorden,

Tom

Hallo

"Ik heb zo'n 3 weken geleden het bovengenoemde aangeschaft, en net (eindelijk) binnen gekregen."

Volgens mij vermoedelijk gekocht op e-bay / hong-kong of China.

Dit :

http://www.benl.ebay.be/itm/Win7-Ne...AU_Video_Game_Accessories&hash=item27c756500d

Zou het kunnen zijn.

Er staat bij vermeld ---> werkt niet win 7 64 bit

Er staat ook een procedure om te installeren (in het rood) voor win7 32 bit . (heb je deze gevolgd??)

Indien deze "dongle" ook niet werkt op een x.p. p.c. , is het heel goed mogelijk dat je een d.o.a. hebt (dead on arrival).

Je kunt dan de verkoper hierover aanspreken , uiteraard alvorens "feedback" te geven.

In het geval van deze specifieke verkoper:

"If you still having questions on how to install it on Win 7, please contact our customer service via eBay message."

Peter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan