Xbox aansluiten op Sitecom wl 342

Status
Niet open voor verdere reacties.

kelders0

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2010
Hallo allemaal,

laat ik mij eerst eens voorstellen, Ik ben martijn kelders, 17 jaartjes oud en woon in Overijssel. Ben de trotse bezitter van o.a. een xbox 360 *yay*, Aprilia rs50 bromfiets en een kreidler rmc :) maar genoeg over mij.

na meerdere dagen prutsen, heb ik het nog niet voor elkaar gekregen om mijn xbox op mijn router aan te sluiten, heb al meerdere keren mijn router moeten resetten omdat ik het niet voor elkaar kreeg met de router instellen en het hele netwerk naar de knoppen was.

dus vond ik het hoog tijd worden om proffessionele hulp in te schakelen van mensen die hier verstand van hebben. Heb o.a. op de website van xbox en microsoft zelf gekeken hoe het nou precies moet, maarja.. dit zijn natuurlijk algemene oplossingen waar ik met mijn specifieke probleem niks aan heb.

volgens de meneer van de dixons waar ik mijn draadloze netwerk adapter voor de xbox heb gehaald is het een plug and play systeem. Da's mooi, maar dan moet je router er wel op ingesteld staan dus.

even wat technische info.

router: Sitecom WL342 V2-002
xbox live adapter: N-series (zwarte met 2 antennes)
ca. 6 meter afstand tussen de twee apparaten in met 1 betonnen vloer als obstakel.
Xbox ziet het netwerk wel, maar krijgt gewoon geen gegevens doorgestuurd.

is er hier iemand die (evt. met plaatjes, altijd handig) mij exact kan laten zien wat ik aan moet zetten en wat ik uit kan laten staan?!

ik heb hier intotaal al meer dan 25 uur ingestoken en nog heb ik het niet voor elkaar, en jullie snappen ook wel dat ik het hele zooitje het liefst zo het raam uit zou gooien. Want dit geklep is gewoon niet leuk meer!

alvast vriendelijk bedankt voor de hulp!

vr.gr.
martijn kelders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan