Xbox.com zegt dat Windows Media Center 2005 voor XP al heb. Maar klopt niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Booij

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2009
Titel-

Ik wil dus Windows Media Center 2005 en die Update 2 krijgen om het zo met me Xbox 360 te laten samenwerken. Maar als ik naar www.xbox.com/pcsetup ga, en Windows Media Center 2005 wil downloaden, zegt die dat ik 'm al heb en Update 2 moet installeren. Als ik dat doe, krijg ik een error: "Deze update kan alleen op Windows Media Center 2005 wordt uitgevoerd".

Dan probeer ik toch nog Windows Media Center 2005 te downloaden, maar bij de officiële download van Microsoft, staat er alleen: "Upgrade to Windows 7"

http://www.microsoft.com/windows/windows-media-center/get-started/default.aspx

Daar word ik steeds heen gestuurd als voor de download link van Windows Media Center 2005.

Weet iemand waar ik 'm wel kan download ofzo? Wat hulp zou echt geweldig zijn...

Ik begrijp je verhaal niet helemaal: Héb je wel XP Media Center Edition??

Tijs.

Tsja, dan heb je niets aan die rollup.

Je moet dan gaan klikken op het besturingssysteem dat je wél hebt op die pagina:
Windows XP Service Pack 2
Windows Vista Basic
Windows Vista Home Premium
Windows Vista Ultimate

NB: Ik neem aan dat je op Windows XP Service Pack 2 ook moet klikken als je XP Service Pack 3 hebt.

"Windows XP Media Center Edition 2005" en "Windows XP Media Center Edition 2005 – Update Rollup 2" vallen dus af, want dat heb je niet op de computer staan.

Succes,

Tijs.

Oké, bedankt. Ik dacht dat dat Links waren voor Download. En aangezien ik Service Pack 2 al had dacht ik er niet aan om even te kijken..

Het is gelukt in ieder geval.

Dat is goed nieuws! Bedankt voor de terugmelding.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan