xbox connecten op internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

dervis76

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 apr 2010
hallo iedereen. ik zit met een probleem.

ik wil mijn 360 op internet aansluiten, maar hij pakt dit niet. mijn 360 staat boven naast mijn computer en ze zijn met elkaar verbonden via een ethernet kabel. mijn computer maakt verbinding via mijn draadloze router aangezien er in mijn computer een draadloze netwerkkaart zit. ik heb al heel veel dingen geprobeerd, maar niet echt iets wil helpen. als iemand een goede oplossing heeft, alstublieft laat het dan weten. ik ben ook best wel nieuw in dit.
alvast bedankt:)

Je kunt je internetverbinding delen. Via de eigenschappen van de netwerk adapter.

Re:

ik kan nergens vinden hoe je je internet verbinding kan delen. en vergeet niet, mijn 360 zit in een computer die via een draadloze kaart verbinding maakt met mijn modem

Je pc moet altijd aan staan als je verbinding met je xbox wilt maken.
Daarnaast moet je in je pc een brug maken naar de 360 om de internet verbinding te delen.

Gwn in je router/modem stoppen, way faster!

Soms is dit niet mogelijk. Als je een antwoord geeft denk dan eerst even na :confused: of breng het anders. Iets in de trant van, "Is het mogelijk je Xbox via kabel aan het modem of de router aan te sluiten". Dan breng je het al een stuk beter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan