XBOX Controler USB naar pc word herkent maar doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

AntonioTM

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2011
Hallo,

Ik heb een XBox controler die eigenlijk draadloos is maar ik heb hem met een USB aan mn PC aangesloten.
Hij vind een driver: Xbox 360 Wireless Controller via Play & Charge Kit.
Maar als ik op de homeknop druk blijft hij maar zoeken en zoeken.
Ik heb al geprobeerd met een driver van microsoft zelf, maar die doet het ook niet.

Iemand een idee? Zou het jammer vinden als hij het niet doet.

Dankjewel alvast!

PS, is dit in de goede categorie? =)

Op een andere poort aansluiten.

PS wat voor soort kabel gebruik je voor jou controller? Laad die automatisch op?
Want ik heb er zelf ook eentje nodig mijn andere controller met draad is stuk :D

Draad is niet stuk. Het is een play en charge ding. ik had gelezen ergens dat dat niet kon, is dit zo?

je kunt de draadlose Bleutooth controller niet met een usb aansluiting op de pc aansluiten
dat draad zal de controller alleen maar opladen en stuurt geen controlle etc over

wil je de xbox360 controller gebruiken dan moet je of een bedraade controller aanschaffen of een speciale bluetooth adapter kopen
maar dit gaat zo niet werken

Draad is niet stuk. Het is een play en charge ding. ik had gelezen ergens dat dat niet kon, is dit zo?

Ik weet dat je draad niet stuk is maar wat voor soort draad is dat?
Ik wil er zelf ook ene kopen. En word hij dan automatisch herladen tijdens spelen?

Ik weet dat je draad niet stuk is maar wat voor soort draad is dat?
Ik wil er zelf ook ene kopen. En word hij dan automatisch herladen tijdens spelen?

Zoals firest0rm heeft gezegd, dit kan niet. Hij laad alleen op, maar stuurt geen data.
BTW firest0rm, het gaat niet via bluetooth maar met radio verbinding. (Google!)

Dankjewel!

Wat is de naam van de kabel die je daarvoor hebt gekocht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan