XBox controller op PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjurm

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2011
Hallo,

Ik heb FIFA 12 op mn pc en ik wil het graag met een controller spelen.
De controllers van XBox zijn goed, geloof ik en ik weet dat die ook op een pc aangesloten kunnen worden, dus ik wilde graag een controller kopen.
Omdat wireless controllers met een speciale ontvanger moeten en daarom duurder zijn, wil ik graag een wired controller. Alleen kan ik niet vinden of een wired controller ook zomaar op de PC kan.
Hoe zit het namelijk met de aansluiting? Is een wired controller gewoon USB?

Oke, bedankt voor de snelle reactie.

Ik dacht idd ook dat het wel zou kunnen, dus ging ik naar Dixons om hem daar te kopen. Ter bevestiging vroeg ik of hij ook geschikt was voor de PC, maar die verkoper dacht van van niet. Hij probeerde mij een 15 euro duurdere aan te smeren, die draadloos was en zo'n speciale dongle er bij had. Dat zette me dus aan het twijfelen of de bedrade controller wel kon. Maar dat weet ik nu dus.

Het kan natuurlijk altijd, dat er andere typen op de markt zijn, die niet op Windows kunnen. Echter is het een Microsoft product.

Ik heb er een besteld en die kwam qua afbeelding en omschrijving overeen met de door jouw aangegeven in de link. Dus dat moet wel goed komen denk ik. Waarschijnlijk moet ik nog wel opzoek naar de geschikte drivers.

Hallo,

Ik heb zelf de xbox 360 wired controller op pc werkt geweldig met race games en de fifa.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan