Xbox en Digitenne

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinki3

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Berichten
245
Hoi,

Ik zat al een tijdje te denken om een xbox aan te schaffen. Ik heb gisteren de tv binnengekregen en ik ga nog een digitenne bestellen.

Ik zat wat informatie te zoeken op google over digitenne's. Ik zat te lezen over een uitleg van een digitenne en ik las zoiets als dit: Digitennes hebben ook een nadeel, minder goed internet. Ik denk dat dit wel klopt, omdat het draadloos is. Maar is het echt zo'n nadeel? Als je een xbox aansluit enzo, en je gaat later online met een spel dat het echt gaat laggen?

Ik hoop dat iemand een antwoord op deze vraag heeft;)

Bedankt alvast:thumb:
 
Laatst bewerkt:
digitenne is een ontvanger , deze ontvangt TV & radio signalen

het internet abo bij digitenne gaat via adsl vaste lijn...

dat draadloos zit hem in de modem...
 
Hey,

Het werkt net als een router zeg maar? Wil niks verkeerds doen, digitenne lijkt mij het beste denk ik voor tv en xbox ( Internet voor xbox ) .Maar wat ik wou weten dat iemand hier al ervaring mee heeft. is internet echt zo slecht?
 
Als je Digitenne hebt heb je geen internet. Digitenne is een draadloze ontvanger voor alleen tv signaal. Hierdoor kun je afscheid nemen van het analoge abonnement bij de kabelaar.

Om live te kunnen gamen heb je een internetverbinding nodig, om zowel met je PC als Xbox online te gaan heb je óf een switch / router nodig óf je sluit de Xbox via de PC online aan.

Wil je het goed doen is het volgende stroomdiagram van toepassing:
Internet (Kabel of ADSL) => Router => PC en Xbox.
Wil je de Xbox via de PC aansluiten ziet het er zo uit:
Internet (Kabel of ADSL) => PC => Xbox.

Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan