Xbox game branden

• Onderwerp starter Onderwerp starter Zain
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Zain

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
Heey,
ik heb een xbox 360 arcade en ik wil er mn gedownloade xbox game op branden, het is Grand Theft Auto IV. Ik heb een iso en een .DVD bestand gehad. Ik probeer het te branden op DVD+R DL schijfjes te branden, ik gebruik het programma CyberLink
Power 2Go, maar na iets meer dan 56 procent krijg ik een error. Wat ik met het DVD bestand moet weet ik ook niet. Wat doe ik fout? hulp graaaag:):cool:

Dit is illigaal wat je hier doet en zal niet werken op een niet omgebouwde xbox 360

branden

jaa dat het illegaal is weet ik al.. en dat je moet ombouwen.......heb ik al gedaan... maar hoe branden

Wat hij bedoeld is dat het illegaal is en DAAROM er geen antwoord wordt gegeven.
Het kan wel werken we zeggen lekker niet hoe.
Vele plezier.
Koop je spellen gewoon.

Wat hij bedoeld is dat het illegaal is en DAAROM er geen antwoord wordt gegeven.
Waar haal je dit vandaan? In onze voorwaarden kan ik hier niks over terug vinden. Er worden geen links genoemd, waar je illegale dingen kunt downloaden.

Waar haal je dit vandaan? In onze voorwaarden kan ik hier niks over terug vinden. Er worden geen links genoemd, waar je illegale dingen kunt downloaden.

Daar ging ik gewoon vanuit omdat zulk soort forums gewoonlijk nooit hulp geven bij illegale praktijken.

Mocht dit onjuist zijn dan neem ik mijn reactie terug met mijn excuses daarbij

Uit de voorwaarden;
Warez:

* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar CD en DVD hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. het copyright.
Als iets niet lukt mag er gewoon geholpen worden. Uiteraard zonder illegale links te geven.

ik zal deze keer even iets uitleggen:D het branden van games voor de xbox is NIET illegaal zolang je origineel bezit en het niet doorverkoopt... Het ombouwen van je xbox is ook legaal...zover ik weet is hier dus nog niets illegaals aan de hand:thumb:

Dat hadden we door, Hij geeft alleen aan dat het om een gedownloade game gaat :P
Maargoed ik snap niet waarom de error voorkomt dus ik hou me er nu verder buiten.

Het ombouwen van de 360 is wel illigaal want microsoft is alle mensen met een omgebouwde xbox van xbox live aan het verbannen, en waarom brand je het spel als je het orgineel hebt? :confused:

Nee dat zeg je fout.
Het spelen van gedownloade of gebrande games op xbox live is illegaal.
Daarom worden ze verbannen van Xbox live. Een omgebouwde xbox met een gekochte game word namelijk niet verbannen.

En sommige oudere xboxen maken inderdaad erge krassen en dan spelen sommige mensen liever een backup dan het origineel voor hij niet meer te lezen is.

hahaha, weet ik veel,nooit begrepen, maar ik heb al een mannier gevonden, kmoet alleen nwe dvds halen...tnx he..:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan