xbox geflagt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

aeroxgiel

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2010
ik heb een omgebouwde xbox en ik had mijn xbox nog niet ge-update naar het nieuwe dashboard want ik speel momenteel offline. Ik heb pas geleden cod black ops al gebrand en gespeeld en die deed het gewoon goed op het oude dashboard.
nu heb ik een probleem: ik heb assassins creed brotherhood gedownload en gebrand en in men xbox gedaan, en hij ging automatisch updaten vanaf de cd.
ik kon het niet stopzetten. nadat de xbox geupdate was starte hij opnieuw op en ik heb gelijk de cd eruit gehaald.
mijn vraag is nu dus: ben ik geflagt?
en kan ik nu nog veilig cod black ops spelen?, en assassins creed?

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb je vraag even naar de juiste sectie verplaatst, past daar beter.

Spellen > Overige/algemene vragen --->> Consoles > X-box / X-box 360.

Kan je niet helpen, heb zelf een PS3.:p

hey!

Ik heb zelf een ''gemodded'' xbox 360.

Bedoel je met ben ik geflagt of je gebanned bent? dat licht eraan, als je assasin creed brotherhood hebt geupdate NA de release date dan is er niks aan de hand, alleen als je hem VOORDAT hij uit was al hebt geupdate, dan is de kans groot dat je gebanned bent.
Of bedoel je dat je brotherhood in je xbox had zitten toen deze een systeemupdate uitvoerde? Want als dat zo is en je hebt brotherhood voor de rest nog niet gespeeld dan is er niet zo veel aan de hand, er is pas wat aan de hand als je een update van het spel zelf hebt binnengehaald of als je het hebt gespeeld voor de release date. De xbox slaat automatisch bestandjes en loggs op van wanneer jij wat voor een spel hebt gespeeld. Deze kunnen wij niet zien maar dat kan microsoft wel en zo kunnen ze zien of jij een game hebt gespeeld welke nog helemaal niet uit was.

Correct me if i'm wrong. Als je een andere vraag had kan je het dan iets beter uitleggen?

Mvg,
Drioras

Laatst bewerkt:
bedankt voor de reactie

ik heb hem gewoon na dat het spel is uitgekomen geupdate.
maar de update kwam van de dvd van assassins creed brotherhood,
ik deed de dvd in de xbox en hij ging updaten via de dvd.
ik heb namelijk sins 1 november men internetkabel eruit getrokken.
ik heb verder ook assasins creed nog niet gespeeld.

maar nog een vraag,: kan ik nu gewoon nog oudere spellen spelen zonder ap2.5?
zoals bijv. skate of cod black ops

wat bedoelde je dan met geflagt?

Want er is volgens mij niks aan de hand als je het spel gewoon in je xbox hebt gedaan nadat deze was uitgekomen, dat deze dan even moet updaten dat maakt niet uit, dat krijgt iedereen die een xbox360 heeft met internet aansluiting gratis. Want met xbox live silver kan je je xbox gewoon updaten en je spellen ook via internet. Ik heb zelf ook cod black ops en skate 2 en mw2 en noem maar op, deze kan ik ook gewoon nog spelen na die nieuwe update. Bedoel je dat je firmware versie van je dvd speler (welke nu gecrackt is omdat je een omgebouwde xbox hebt) nu weer upgedate is naar een nieuwere versie waardoor deze niet meer gecrackt is?
Als dat je vraag is, dan is het antwoord nee, dit zit namelijk op de dvd speler en niet op de xbox 360 zelf.

Again, Correct me if i'm wrong, i have also read it somewere :)

Mvg,
Drioras

met geflagt bedoel ik dat als ik mijn xbox weer aansluit op internet dat hij dan een seintje geeft aan microsoft dat ze me moeten bannen. dat is ap2.5.

en ik moet zowiezo naar ixtreme lt+ updaten als ik weer online wil spelen (ik heb een xbox live gold abbonemet), want ik heb een benq drive.

maar het komt er dus op neer dat ik niet geband (geflagt) ben?

want hij heeft geupdate via de dvd van assassins creed en zonder enige internetverbinding.

Dat je niet gebanned ben kan ik natuurlijk niet met de volle 100% zeggen omdat het een gemodded xbox is heb je altijd de kans om gebanned te worden. Ik heb zelf ook xbox live gold nu al voor 2 maanden en ik heb er nog geen problemen mee gehad met mijn gemodded xbox360. Dus zoals ik net al zei, zolang het spel is geupdate NA de release date dan is er niks aan de hand. en wat bedoel je met dat je zoiezo weer moet update naar It+updaten als je weer online wilt spelen?

Mvg,
Drioras

Binnenkort komt de nieuwe ixtreme lt+ uit en die zorg ervoor dat de ap2.5 beveiliging word omzeild

maar ik had het trouwens niet over een game update maar over dat hij de dashboard update installeerde vanaf de dvd

Als microsoft je xbox controleerd dan word je gebanned, maar als ze deze niet controleren dan word je ook niet gebanned. Waarschijnlijk is het zo dat op de spellen die na de nieuwe dashboard update zijn uitgekomen ook automatisch die update zit.
Ik weet niet was dat ixtreme lt+ is maar ik speel al 2 maanden op xbox live en ik heb nog nooit gecheckt, dus ik zou het gek vinden als je xbox zelf een berichtje stuurt naar microsoft van dat je een gemodded xbox hebt. Misschien komt dat omdat jij een nieuwere xbox 360 hebt, welke versie heb je? de elite of.....?

ik heb een xbox 360 elite van ong 1 jaar oud en volgens mij staat er ixtreme lt op als software.
maar de winkel waar ik hem om heb laten bouwen zegt dat ik offline moet spelen tot de nieuwe software (ixtreme lt+) uitkomt en als ik dat niet doe dat dan de kans groot is dat ik geband word. ze raadde mij ook af om te updaten met de niewe dashboard update maar dat deed hij dus vanzelf toen is assasins creed erin deed.

Ik heb ook mijn xbox 360 elite 120 gb een jaartje ongeveer.

Die nieuwe update krijg je er altijd bij, anders kan je niet online spelen.
En wat ze zeggen dat je dan gebanned word, daar is altijd een kans mee met een gemodded xbox 360. Ook al zou je die nieuwe software erop instaleren, dan is de kans om gebanned te worden nog steeds even groot, omdat microsoft van de zogenaamde ''ban waves'' uitvoert, dan checken ze gewoon willekeurige xboxen op welke firmware ze hebben, waarmee ze dan kunnen zien of jij een gemodded xbox hebt. Ik zou als ik jou was gewoon naar die winkel luisteren. Als je dan die nieuwe software er op hebt zitten en je word dan gebanned dan kan je nog naar ze toe gaan en zeggen dat je van hun die software erop moest zetten als je veilig (zonder gebanned to worden) op xbox live wou spelen. Want de kans bestaat dat je gebanned word altijd. Als ik zo zeg dat je MEESTAL veilig op xbox live kunt, en je word dan gebanned, dat je dan niet naar mij toe komt van ''hé jij zij dat ik gewoon op xbox live kon''.

Conclusie: Ja je kan op internet maar de kans dat je gebanned word is er altijd. Voor zover ik weet stuurt je xbox 360 niet zelf naar microsoft een berichtje dat je jou xbox hebt omgebouwd, dit doet microsoft zelf door middel van een bann wave. Als je dan niet op internet zit met je xbox 360 dan merk je ook niks van die bann waves.
Als je een spel speelt voordat deze is uitgekomen word je wel gebanned maar dat is niet te verhelpen met die software.

Ik hoop dat ik je probleem een beetje heb verholpen en niet alleen maar erger heb gemaakt:confused:

Mvg,
Drioras

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan