Xbox geluid met speakers aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gammort

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
Beste helpmij'ers,

Ik heb momenteel de volgende opstelling:
2nqxydy.png

Op de plek waar ik "plat apparaat" heb staan heb ik momenteel een stereo toren met vanalles erop en eraan, maar hij is veels te lomp en groot en eigenlijk wil dus een platte vervanger ervoor (ivm nieuw tv-meubel).

Hij moet minstens een rood/wit audio in/uitgang hebben die ik dan naar mijn tv doorverbind zodat ik het geluid van de tv op mijn boxen kan horen. De boxen zijn aangesloten met rood/zwarte draadjes en daar moeten dus ook aansluitingen voor zijn.

Echter kan ik hier niets voor vinden van een normale prijs, als ik op cd-spelers kijk dan zijn de meesten 110 euro of meer, en dat terwijl dvd spelers veel minder kosten. Ik zoek iets goedkopers

Ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik moet nemen en ik hoop dat jullie me erbij kunnen helpen.

Alvast bedankt,

Rick

Wat je zoekt is een versterker (dat platte ding ;)), en die zijn los inderdaad veel duurder dan bijvoorbeeld een min-stereo set. Je mag wel aannemen dat versterkers met die prijzen wel hogere kwaliteit leveren dan een stereo set. Je kunt dus een goedkope mini-stereo set aanschaffen die een stuk kleiner is dan je huidige, of een versterker kopen voor flink wat geld...

[edit]Is dit misschien iets? Klik hier.
Redelijke prijs, goede beoordeling, bekend merk. Onder de 110 euro ga je geen goede versterker vinden... :([/edit]

Laatst bewerkt:
Wat is je budget, en ben je ook gehecht/verslingerd aan een bepaald merk?
Wat moet het nieuwe systeem allemaal bieden?
Alleen maar stereo geluid, 5.1 of 7.1?

Wat is je budget, en ben je ook gehecht/verslingerd aan een bepaald merk? Wat moet het nieuwe systeem allemaal bieden? Alleen maar stereo geluid, 5.1 of 7.1?

Zijn budget staat er, 110 euro, en met 7.1 kom je daar zéker niet onder. :p

Bedankt voor de reacties, het is slechts voor stereo geluid, kheb 2 mooie philips boxen staan die bij m'n stereotoren horen. Daar kwam overigens ook goed geluid uit, toch maar op zoek naar een 2e hands versterker dan ofzo :P

Als iemand nog iets weet of een goedko(o)p(er) alternatief heeft hoor ik het graag! :thumb:

Laatst bewerkt:
Volgens mij kan je de versterker van die advertentie (het onderste deel) wel loshalen van de tape-speler en de cd-speler (bovenste 2 delen), tenminste, zo ziet het eruit. Je kunt het altijd vragen aan de verkoper. :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan