xbox harddisk replace/toevoegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Example5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
beste ...

ik heb voor 100 euro een nieuwe xbox op de kop weten te tikken. het nadeel is dat er slechts 4gb flash memory inzit en geen extra harddisk om games op op te slaan.

mijn vraag is; wat kan ik het beste doen:
-het bij 4gb laten en gewoon vanaf de disc spelen (als er geen verschil in snelheid/geluid is)?
-een externe harddisk aansluiten via usb? (is dit mogelijk? of moet ik hier speciale firmware ofzo opzetten? is dit net zo goed als inbouwen?)
-een hdd inbouwen? (moet ik een speciale harddisk kopen? kan ik gewoon een 2.5 inch inklikken? moet hier speciale firmware op staan?)

ik hoop dat jullie mij wat meer op weg kunnen helpen aangezien ik er zelf geen ervaring mee heb.

alvast bedankt!

Ik heb nu even geen tijd om je te helpen, maar ik zag wel dat als je dat ("xbox 360 replace hdd")op google intikt je veel duidelijke links krijgt.

Aangezien deze vraag gekoppeld is aan de xbox: topic verplaatst van hardware/overig----> consoles/xbox.

Als je de slim hebt kan je naar game mania , bart smit of waar ze ze die verkopen.
Daar kan je een hardeschijf speciaal voor de xBox kopen !!
Dan moet je 'm aan de zijkant je xBox openmaken en je hardeschijf er in klikken.

@asususer: je link werkt niet
Maar koop in ieder geval géén xbox harddisk! Zonde van je geld! Het is gewoon een sata hdd met een behuizing met daarop een andere andere aansluiting. Je moet gewoon een 120+gb sata schijfje halen en doen wathier staat.

Asus, heb je misschien een werkende link? Ik heb idd even zitten kijken naar sites om het zelf te doen, maar moet dan eerst een 120 gb schijf halen en dan nog een hoop gepruts... Ik heb liever een simpele oplossing ook al kost dit wat meer.

Ik heb er een via marktplaats besteld voor 40 euro. Kan daar nauwelijks een harddisk voor kopen dus lijkt me een goede deal. Bedankt allemaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan