xbox herkent game als dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

afcarick

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2007
Hallo,

Ik heb een omgebouwde xbox360 en heb net guitar hero: smash hits gebrand met xbox 360 cookies game burner of zoiets heet dat programma.. Nou heb ik dat al eerder gedaan en toen ging het altijd prima maar nu doe ik het voor het eerst met een Verbatim DL dvd. Eerder deed ik het altijd met schijfjes van Media Range. Nu doe ik dus Guitar Hero in de xbox en hij herkent hem als DVD maar wil hem natuurlijk niet afspelen.. Als ik in het xbox dashboard naar play game wil staat er ook echt play DVD.. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Groet, Rick

P.S. Heb de gitaar nog niet aangesloten, die krijg ik eind deze week pas binnen als het goed is..

Gewoon ImgBurn gebruiken en branden via het .dvd bestand. Dan hoef je de layerbreak ook niet in te stellen.

hallo,

ik heb dat probleem ook, ook als de dvd met imgburn is gebrand.
ik heb het al met dvddecrypter geprobeerd ook hetzelfde probleem,
hij zegt gewoon dat het een dvd is en geen spel.

Is je bron dat wel oke ?
Zelf heb ik hooguit een enkele keer dat het niet werkt, maar de laatste keer kan ik mij niet meer herinneren. Zo vaak komt het dus voor.
Testen jullie met ABGX 360 ?

hallo,
ik test eigenlijk helemaal niet maar eerst deden alle spellen het en nou geen meer,
ze komen van dezelfde site af.

de xbox is laatst nog geupdate anders konden we niks doen,
of bedoel je dat er niet mee ik heb er niet zoveel verstand van.

Het gaat er in ieder geval om dat de firmware nieuw genoeg is om de wave 3 games te spelen. Anders zou dat het probleem wel eens kunnen zijn.

hoe kan ik dat controleren want het zou wel fijn zijn als het probleem opgelost is

Dan moet je bij de ombouwer zijn, wellicht staat het op de bon ?
1.51 of 1.6 is goed, eerdere firmware speelt geen wave 3 games (-> herstructurering van de 360 gamediscs, vanwege de NXE update die er op moest).

ik heb hier een briefje met daarop geflashte firmware 1 x 1.4 dus die is verouderd??
moet ik hiermee terug naar de ombouwer??

Hallo

Ik had dit probleem ook met mijn xbox 360 (met de nieuwe cod mw2)
Je moet kijken of je ergens een ativacion disk kan vinden en die moet je dan op een dl dvd branden en die moet je elke keer voor je het spel gata spelen in je xbox doen.
Dan krijg je een melding dat je de disk in een xbox moet stoppen dan haal je hem er uit en doe je de game disk er in en dan kan je game(alleen moet je dit wel elke keer opnieuw doen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan