Xbox Kopen + guitar hero

Status
Niet open voor verdere reacties.

xboz

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
Berichten
76
Hallo,
ik ben van plan om een xbox 360 te gaan kopen, maar ik heb verschillende sites en acties gevonden. maar ik heb een (paar) vragen:

Kan ik met de Xbox 360 Arcade + 256mb Game saves opslaan of heb ik daar de 60gbit voor nodig?

Maakt het veel uit waar ik mijn xbox koop bijvoorbeeld:
van deze site https://www.dynabyte.nl/article.php?tc=vergelijk&xi=25427
of van http://www.bol.com/nl/p/games/xbox-360-pro-60-gb-best-of-halo-pack/1004004006502093/index.html

Is het veiliger van bol.com of maakt dat niet zo veel uit :confused:

Ik hoor het wel :D:thumb:
 
Ik zou toch echt voor die van 60 gb gaan. 256 mb heb je zo vol.
En allebei de sites zijn erg betrouwbaar.
 
Ik wil er zelf echt dolgraag guitar hero world tour + gitaar bij weten jullie misschien waar ik er een kan krijgen voor weinig geld?
 
Laatst bewerkt:
Marktplaats.nl staat er vol mee....

@gangkill: zie prive bericht
 
Kent iemand anders nog een site/groot handel die Guitar Hero: World Tour (gitaarbundel(dus +gitaar)) Verkoopt voor minder dan €100,-?
 
ik heb vanochtend al lopen zoeken voor je maar kon zo 123 niks vinden.
Vandaar mijn voorstel voor marktplaats.
(want je vroeg om zo goedkoop mogelijk:))
 
ik heb op marktplaats ook al gezocht en alleen 2ehands of alleen spel zonder gitaar of meer dan 100euro Dus miss is het dan beter om het bij ConsoleShop.nl te kopen of niet
Bedankt voor de aandacht en het helpen zoeken :thumb:
 
ik dacht vanmorgen echt dat ik er 1 zag compleet voor 60 euro.of bedoel jij dan incl xbox??lijkt me niet onder de 100 euro te zitten

ik zal nog eens snuffelen
 
Laatst bewerkt:
ik zoek er 1 met gitaar en spel, maar zonder xbox want die koop ik apart
 
Hmmmmpppfff Ik kan echt geen GHWT Nieuw + gitaar onder de 100euro vinden dan wordt het tog maar die van consoleshop.com want ik ga em vanaaf bestellen
:D Heel erg bedankt voor het helpen :thumb::thumb::thumb:
 
Hmmmmpppfff Ik kan echt geen GHWT Nieuw + gitaar onder de 100euro vinden dan wordt het tog maar die van consoleshop.com want ik ga em vanaaf bestellen
:D Heel erg bedankt voor het helpen :thumb::thumb::thumb:

wil je persee nieuw dan??:D
 
het liefst wel want ik wil hem nog lang gaan gebruiken zonder problemen en als er geen foto bij zit vertrouw ik het niet zo:confused: dus eig "ja"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan