xbox kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jelle L

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jul 2009
ik wil graag een xbox kopen maar ik weet niet veel ervan
ik zou dan op internet willen erbij ( online gamen ) & moet dan een gold abonnement kopen. maar moet je dan ook nog zelf internet hebben ( zoals je bij de computer hebt)?
zodien ja
gaat dat ook draadloos , of moet je iets bijkopen?

Welkom bij Helpmij.nl

Van jouw vraag heb ik een eigen vraag gemaakt.
het is bij Helpmij.nl niet de bedoeling om in een ander zijn vraag jouw vraag te zetten.
suc6....

Welkom op Helpmij.:)

Je heb ook een internet aansluiting nodig, ander kun je niet online met een gold abonnement voor de Xbox,

Als je een Wireless accespoint in huis hebt en de Xbox ondersteund wireless, dan wel. Ben niet zo heel bekend met de mogelijkheden van de Xbox, heb zelf een PS3.

Als je een Wireless accespoint in huis hebt en de Xbox ondersteund wireless, dan wel. Ben niet zo heel bekend met de mogelijkheden van de Xbox, heb zelf een PS3.

Ja dat heb ik
ik heb een laptop en die is ook draadloos verbonden
maar als je dan draadloos online wil gamen met xbox moet je nog iets bijkopen?

Welke Xbox hebben we het hier over?

Ps twee topics samengevoegd en een paar berichten verwijderd, die hierdoor niet meer nodig zijn.

Welke Xbox hebben we het hier over?

Ps twee topics samengevoegd en een paar berichten verwijderd, die hierdoor niet meer nodig zijn.

over een xbox 360 elite black
dus daarbij kan je op internet als ge gold hebt en een draadloze internet aansluiting?

Je dient een wireless usb verbinding (van MS zelf) aan de Xbox te hangen à 80 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan