xbox live account overzetten...

Status
Niet open voor verdere reacties.

pieterpost

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2010
hallo,

toen ik mijn xbox live account aanmaakte heb ik m'n eigen geboorte datum gedaan, dat was toch niet zo handig van mij. Want battlefield bad company 2 kan ik nu niet online spelen:(. En de leeftijd kan je niet opnieuw instellen. Dus mijn vraag is. Als ik nu een nieuw account aan ga maken kan mijn gamerscore en gold lidmaatschap dan overgezet worden? of kan je miss toch de leeftijd veranderen? en ik ben al heel ver online met andere spellen die ik wel kan spelen. Kan dat ook over worden gezet? of moet ik weer helemaal overnieuw beginnen? Help mij! alvast bedankt...

pieterpost

het ligt niet aan de leeftijd van m'n e-mail maar de leeftijd van m'n live account ik heb het al is geprobeert met een ouder account toen ging het ook niet...

Zelf weet ik niet veel van een Xbox af, want ik heb er zelf geen.

Misschien eens in de browser van de Xbox gekeken en daar geprobeert??(maar nieuw account kan ook)

maar weet jij misschien of je je gamerscore, live gold lidmaatschap en alles over kan zetten? naar een nieuwe account?

Ik zou het niet weten kijk of je het kan importeren(kijk anders op google)

Pieter, waarom reageer je niet in je eerste vraag? Dit is weer vrijwel hetzelfde en je hebt daar nog steeds niet aangegeven of je alles al geprobeerd hebt en of dat wel of niet werkte en waarom.

ja sorry maar kijk, ik wil eerst weten wat je daar doet enzoo ik doe nooit dingen zonder dat ik weet wat het eigenlijk doe...
en dan moet ik weer helemaal een ea account aanmaken enzoo dus ...

Pieter, wat bedoel je met wat je daar doet?

Je wilt toch geholpen worden? Hoe kunnen wij dat doen als jij niet bereidt bent de gegeven opties te proberen?!

Mijn laatste reactie in je eerste topic bijvoorbeeld, dat kan je toch gewoon bekijken zonder dat je iets aanpast?! Ik begrijp niet waarom je dat dan niet gewoon even doet. Je maakt het zo wel erg lastig.

Tevens is het erg lastig om in verschillende topics van jou overzicht te houden.

Laatst bewerkt:
Lita112 heeft gelijk. Het wordt er niet overzichtelijker op. Graag verder gaan in je eerdere topic :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan