xbox live account

Status
Niet open voor verdere reacties.

deveron

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2008
Hallo ik het acoount van me neefje over genomen hij speelde er nooit op.
en nu kan ik niet online omdat ik te jong ben :P ik ben onder tussen al 22
kan ik dit nog op de een of andere manier omzetten?zo ja hoe dan.

met vriendelijke groet
deveron

Volgens mij is dit gekoppeld aan je MSN/Hotmail/Live e-mailadres, dus dan zou je daar de leeftijd moeten veranderen.

hallo

ja dat heb ik verandert maar het heeft niets uit gemaakt helaas
(en het gaat om het spel fifa 11) daar ben je dus als 13 jarige ook te jong voor:S

Wellicht heb je iets aan wat hier wordt uitgelegd:
http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=622193

Maar de xbox website is er duidelijk over:
Xbox LIVE determines whether an account is a child account or an adult account based on the age of the account owner. Account owners who are younger than 18 are given child accounts in the United States. The legal adult age varies by country and region (for example, the adult age in Korea is 20). The age of an account owner is calculated by using the date of birth provided when the account was created. This date cannot be changed. If an incorrect date of birth was entered when the account was created, your only option is to create a new account using the correct date of birth.

Dus ik denk dat het een ander account aanmaken wordt.

Start je xbox op ga naar My xbox -> System Settings -> Parental Controls, kijk ff een beetje in de settings en zet alles naar je zin.

Misschien helpt dit? :)
Want ik ben 13 en ik kan CODMW2 online spelen en op mijn e-mail staat dat ik gewoon 13 ben...

Laatst bewerkt:
Volgens mij kan je dat instellen bij family settings. Dat is geloof ik voor de ouders en daar kan je bijv. ook instellen of je alleen met vrienden kan praten of gewoon met iedereen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan